کد خبر 1292519
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۳
شکست سیتی، توقف لیورپول و پیروزی چلسی در لیگ برتر

منچسترسیتی در لیگ برتر برابر کریستال پالاس شکست خورد و لیورپول بازی دو بر صفر برده را برابر برایتون از دست داد تا چلسی ۳ امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کند.

به گزارش مشرق، هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری چند دیدار ادامه یافت که در یکی از بازی‌ها لیورپول به دیدار برایتون رفت و خیلی زود با دو گل جردن هندرسون و سادیو مانه از حریف خود پیش افتاد ولی شاگردان کلوپ برتری خودشان را از دست دادند و دو بار دروازه خودی را باز شده دیدند تا این دیدار با تساوی دو بر دو خاتمه یابد .

منچسترسیتی در خانه به دیدار کریستال پالاس رفت و با ۲ گل برابر این تیم باخت. ویلفرد زاها و گایاگر گل‌های  پالاس را در این دیدار به ثمر رساندند. آیمریک لاپورته  در دقیقه ۴۷ از زمین بازی اخراج شد.

اما چلسی برخلاف دو تیم مدعی دیگر کار راحتی داشت و با ۳ گل از سد نیوکاسل گذشت و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. رسه جیمز دو بار و جورجینیو از روی نقطه پنالتی برای آبی‌های لندنی گلزنی کردند تا ۳ امتیاز این دیدار به تیم توخل برسد.

پیش از این دیدارها نیز آرسنال در زمین لسترسیتی با دو گل به برتری رسید تا روند رو به رشد خود را حفظ کند. گابریل ماگالاش و امیل اسمیت رو برای توپچی‌های لندن گلزنی کردند.

در ادامه دیدارهای این هفته تاتنهام باید در خانه به دیدار منچستریونایتد بحران زده برود که هفته قبل شکست تلخی را در لیگ برتر در خانه برابر لیورپول متحمل شد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس