کد خبر 1305626
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
آتش سوزی در ساختمان شماره دو شورای شهر تهران

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از مصدومیت دو نفر و نجات ۱۲ نفر از ساکنان ساختمانی خبر داد که میان آتش و دود گرفتار بودند.

به گزارش مشرق،سید جلال ملکی سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اعلام خبر آتش‌سوزی شدید در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۴:۵۶ بامداد امروز (هفتم آذر) یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان میرداماد، خیابان آناهیتا شرقی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

جزییات نجات یک خانواده از اتاقی در حال سوختن +عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل آتش‌سوزی یک ساختمان پنج طبقه مسکونی بود که در هر طبقه یک واحد بیش از ۲۰۰ متر وجود داشت، در طبقه چهارم آتش‌سوزی روی داده و بخش زیادی از منزل مذکور شعله‌ور شده بود.

ملکی با اشاره به محبوس شدن تعدادی از ساکنان در ساختمان مذکور، بیان کرد: آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی مناسب و با تجهیزات انفرادی و حفاظتی کامل وارد ساختمان شدند.

آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه در تهران +عکس

وی متذکر شد: گروهی از آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش شده و گروهی دیگر مشغول نجات برای دسترسی به افراد محبوس شده شدند؛ حین عملیات، یک آقا و خانم میانسال که در همان طبقه چهارم گرفتار شده بودند، به سرعت توسط آتش‌نشانان از محل خارج شدند.

آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه در تهران +عکس

ملکی عنوان کرد: خانم دچار دودگرفتگی و مصدومیت و آقا دچار سوختگی شده بود که این افراد سریعاً تحویل عوامل اورژانس شدند.

آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه در تهران +عکس

وی بیان کرد: دو نفر دیگر در همان واحد حضور داشتند که خوشبختانه وضعیت آنها بهتر بود که این افراد نیز توسط آتش‌نشانان نجات یافتند.

آتش‌سوزی ساختمان ۵ طبقه در تهران +عکس

سخنگوی آتش‌نشانی تهران با اشاره به دودگرفتگی کل ساختمان مخصوصاً انتشار دود غلیظ در طبقه پنجم، گفت: در نهایت آتش‌نشانان ۱۲ نفر شامل هفت آقا و پنج خانم را در این حادثه نجات دادند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • قدر دان IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    1 0
    أتش نشان ها شريف ترين مردمان در سراسر جهان هستند. استاد سخن سعدى ميگويد هريك گليم خويش برون ميبرد ز موج وين ( آتش نشان ) جهد ميكند كه بگيرد غريق را

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس