کد خبر 1305125
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۴
واکنش درودگر به حواشی مناظره‌اش با معاون استقلال

عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال درباره حواشی به وجود آمده پس از مناظره‌اش با معاون استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، صادق درودگر، عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال و فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال روز جمعه در مناظره‌ای درباره مباحث تبلیغات محیطی داشتند که پس از این برنامه حواشی‌ پیرامون بخشی از این مناظره به وجود آمد.

صادق درودگر در توضیح این حواشی در متنی که در اختیار قرار داده، آورده است: « متاسفانه در برنامه تلویزیونی روز گذشته ورزش و مردم در شبکه اول سیما وقتی نماینده باشگاه بزرگ و مردمی استقلال، در مقابل منطق و ادله ارائه شده قدرت پاسخگویی نداشت، به شیوه‌ای ناجوانمردانه جمله‌ای را با تغییرات خاص بر زبان آورد که متبادر کننده نظر مقام عالی رهبری در برابر آمریکای جهانخوار است. موضوعی که برابر دشمن خارجی و بی ارتباط به فوتبال ایران است.

بیشتر بخوانید:

درودگر: در حد توان با استقلال همکاری کردیم

اساسا برای بنده در آن لحظه هیچ‌گونه ارتباطی بین بحث تبلیغات محیطی با بیانات مقام رهبری را ترسیم نمی‌نمود و تمرکز بنده روی موضوع بحث و ارائه موارد قانونی بود و فقط در ذهن خود بزن در رویی سازمان لیگ در برابر استقلال و اینکه چند برابر ضربه خواهید خورد را تحلیل نمودم».

در بخش دیگری از این توضیح آمده است: «... لازم است از صمیم قلب توضیح دهم از هرگونه تصمیم و عمد در این رابطه برائت جسته و صادقانه اعلام می‌نمایم به هیچ عنوان چنین جسارتی از اینجانب در هیچ زمانی رخ نداده و نخواهد داد.  چنانچه هواداران محترم فوتبال و دلبستگان انقلاب به خاطر این سوءبرداشت عامدانه افراد قلیلی که برایشان هدف وسیله را توجیه می‌کند دچار اندوه شده‌اند، از آن‌ها پوزش طلبیده و اطمینان می‌دهم به هیچ عنوان چنین اظهار نظری از سوی بنده در خصوص رهبری انقلاب بیان نگردیده و چنین بیانی را انجام نداده‌ام. بنده فقط در خصوص مطلب بزنی چند برابر خواهی خورد، به نماینده باشگاه استقلال پاسخ داده‌ام».

محمد صادق درودگر

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SG ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    7 0
    اینا ماهیت شون معلومه والان میخاد با بیانیه و.....رفتار زشت خودشو توجیه کنه باید این میوه های گندیده از بدنه اجرایی کشور بیرون انداخته شوند تا هر حرف نا مربوطی که نشات گرفته از ذهن بیمار است گفته نشود.آقای درودگر زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد آنچه که ما می بینیم رفتار شما طلبکاران است که بیشتر به چاله میدانی می خورد اگر نهاد نظارتی وجود داشت این آقا یا تا بحال باید بخاطر این جمله زشتش استعفا می داد ویا اخراج وبرخورد که هر شخصی به خودش چنین جسارت بی ادبانه ای ندهد
  • احمدی IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    10 0
    ایشان باید پاسخگوی پولهای دریافتی سنوات گذشته و نحوه هزینه کرد دقیق آن ها بصورت دقیق و مستند به مراجع نظارتی و باشگاه ها و مردم باشند تا مشخص شود چرا اینقدر مانع تراشی می کنند تا باشگاه ها بحق قانونی خود نرسند.
  • حیران IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    5 1
    با کمال ادب و احترام عرض می کنم که شما الان باید پای حرفی که ناخواسته تفکرات خائنانه پس فکرت رو نشون داده بایستی آزادی عقیده حق همه هستش اما برای جیرهدخواران زالو صفتی چون شما که سال ها است دودستی به مناصب دولتی و حکومتی چسبیده اید مصداق بارز خیانته و حداقل مجازاتش اخراج شما از بدنه حکومت هستش
  • sasan IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 1
    فقط اعدام میتونه سزای عمل این ملعون باشه
  • شیرن کازرون استقلال IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    2 1
    الان سوال ما این است جناب درودگرکه شما میگویید حق همه باشگاه ها هست در این چند سهمیه باشگاه ها را چکار کردید همین پاسخ بدهید
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    میگه اصطلاح بزن در رو چاله میدونیه. کاملا مشخصه دیگه. به نظرم دوستان تو اطلاعات یا قوه قضاییه باید ورود کنند ببینند هزینه دهها میلیاردی تبلیغات باشگاهها و چند درصدی که از بازیکنها میگیرند کجا خرج کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس