کد خبر 1305062
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۸
بورس نمایه

شاخص بورس با افت هفت هزار واحدی در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز همراه شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس تهران با افت هفت هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰دقیقه آغازین معاملات امروز در این لحظه در ارتفاع یک میلیون و ۳۸۶هزار واحد قرار گرفته است.

نمادهای بورس، انرژی۳ و کالا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نمادهای فولاد، شستا و شبندر بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 7
    تقصیر دولت قبل
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    7 0
    لعنت خدا بر قوم الظالمین
  • ناشناس IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    4 1
    سلام وقتی معاون محترم دادستان کل کشور در حمایت از عاملین نابودی سرمایه مردم وارد میشود سهامداران را افراد بی سواد معرفی میکند آنها را مقصر می داند و بر خلاف اسمش از عمال ظلمه شده توقع بازار به معنای واقعی دارید یاد صحبت سید جمال الدین اسد آبادی افتادم که گفت در غرب مسلمان ندیدم اما مسلمانی دیدم وبرعکس در کشورهای اسلامی مسلمان دیدم اما مسلمانی ندیدم
  • منهدی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 1
    اینکه هنوز هستند افرادی که به این بورس اعتناد میکنند جای تعجب است.
    • علی کرمیان IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      2 1
      اعتماد؟!!!!!!!!!!! مجبوریم بمانیم سرمایه مون نابودشده همه رادزدیدند یابایدپس بگیریم یابایدمثل خودشان بدزدیم
  • کامران IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    مهم نیست حاجی... به حاکمیت چه ربطی داره که بورس ریخته مردم ضرر کردن،آخه ۵۰ میلیون کد بورسی که پارسال داده شده و دعوت مردم به بورس بخاطر جبران کسری بودجه بخاطر سرپا موندن مردم بود نه نظام اصلا این ۵۰ میلیون مد بورسی که همه ی مردم نیستن از فضای بد اومدن، تقصیر حاکمیت نیست که،مردم میخواستن درست تحلیل کنند بفهمند که قراره با این دعوت جیبشون خالی و کسری بودجه‌ جبران بشه و کلاه سرشون نره،به ما چه اصلا اصلا حالا که سهامداران بدبخت باعث شدن معاون دادستان کل ناراحت بشه مجبور بشه سخنرانی کنه باید بازم دولت اوراق بفروشه و بازار بیشتر بریزه تا مردم ساده نباشن دولتهای جمهوری اسلامی سرشون کلاه بذاره و دق دلی معاونت دادستان کل نظام از مردم،خالی بشه
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    واقعا شرم آور است که اقتصاددانان بی سواد بی خبر از همه جا وخدانشناس هرشب می گویند بازار در نقطه خوبی است وفردا بازار ریزش می کند.یا شما سواد ندارید یا یک نفر این وسط دارد شیطنت می کند.تقریبا تمام اقتصاددانان گفتند روزهای خوبی برای خرید هست یا همه بی سوادند ویا دولت به علم اعتنا نمی کند.اگر اوضاع به همین ترتیب پیش برود دیگر هیچکس به هیچ چیز اعتماد نمی کنداگر برایتان مهم نیست لطفاً استعفا بدهید تا افراد قویتر بیایند ما چندر غاز داشتیم سوخت .
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    1 0
    رحم کنید . بخدا ما ایرانی هستیم .. یعنی فقط یک نفر . فقط و فقط یک نفر فرد صالح توی بورس و دولت پیدا نمیشه یه اقدامی بکنه ؟
    • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
      0 0
      داعشی وقتی سر می برید همه التماس میکردند ... اما اون گوشش بدهکار نبود چون واقعا به بهشت برین که براش تعریف کرده بودند باور پیدا کرده بود و کار ننگینش رو در راستای دفاع از دین و حکومت دینی توجیح می کرد!!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    0 0
    اگر اموال مردم پس از کاهش ارزش پول و خروج سرمایه در اوج قیمت توسط حقوقی شرکتها در شاخص دو میلیون به خارج نرفته باشد خوبه ولی به نظر نمیرسه عوامل دولت قبل و بقایای انها در دولت جاری تمایل به سرمایه گذاری در داخل داشته باشند. برخی فرزندان افراد که ظاهرا صالح و مشاور با سابقه 42ساله هستند با ظاهر اسلامی در ترکیه برجسازی میکردند به جای داخل که لو رفتند. این وضع منجر به نگرانی و لعن و نفرین میشود هر چند از طریق دسترسی به دارو درمان این اه و ناله پابرهنگان تاثیری بر این عوامل نمیکند که بد است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس