مشاور الکاظمی: به زودی برخی از حقایق سوء قصد به نخست‌وزیر را افشا می‌کنیم

مشاور سیاسی نخست وزیر عراق مدعی شد که «در روزهای آینده شاهد افشای برخی حقایق، فیلم‌ها و تصاویر مربوط به سوء قصد به مصطفی الکاظمی خواهیم بود».

به گزارش مشرق، «مشرق عباس» مشاور سیاسی نخست وزیر عراق روز جمعه در توئیتی از انتشار قریب الوقوع برخی تصاویر و فیلم‌های مربوط به حمله به منزل الکاظمی خبر داد.

وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «در روزهای آینده شاهد انتشار و افشای برخی حقایق، فیلم‌ها، عکس‌ها و شواهدی از عملیات هدف‌گیری علیه مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق خواهیم بود».

مشرق عباس افزود: «ما به تلاش‌ها برای گمراه کردن افکار عمومی توجه نخواهیم کرد و حقیقت از بین نمی‌رود».

دولت عراق شانزدهم آبان ماه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که محل سکونت مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق با یک پهپاد بمب‌گذاری‌شده هدف سوءقصد قرار گرفته است، اما نخست وزیر آسیبی ندیده است.

مرکز اطلاع‌رسانی نظامی ارتش عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که برخی‌ها قصد داشتند با استفاده از پهپاد بمب‌گذاری‌شده محل اقامت الکاظمی در منطقه سبز بغداد را هدف قرار دهند و او را ترور کنند.

این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران معتقدند که هیچ عراقی‌ای پیدا نمی‌شود که ادعای حمله به محل اقامت نخست‌وزیر عراق در منطقه الخضراء بغداد را باور کند.

«ابوعلی العسکری» مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در صفحه توئیتر خود به طرح سوءقصد به جان «مصطفی الکاظمی» نخست‌‍وزیر این کشور واکنش نشان داد و آن را یک «حرکت نمایشی» برشمرد.

مسئول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق گفت که که ایفای نقش قربانی به یک تاکتیک نخ‌نما تبدیل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۶
    3 0
    اربابای آمریکایشش بهش گفتن برو بگو حشد الشعبی یا ایران به من سوء قصد کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس