نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم: سفرهای استانی اقدامی مثبت و برای هر رئیس‌جمهوری واجب است

عضو فراکسیون امید مجلس دهم گفت: از سفرهای استانی آقای رئیسی حمایت می‌کنیم و آن را برای هر رئیس جمهوری واجب می‌دانیم آن هم در این شرایط که مردم با مشکل کرونا و مسائل معیشتی مواجه‌اند اهمیت و ضرورت این کار دو چندان شده است.

به گزارش مشرق؛ محسن علیجانی زمانی عضو فراکیسیون امید مجلس دهم با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: حضور رئیس جمهور در بین مردم امروز یکی از واجبات است و این حضور در میان مردم به اندازه نمک برای غذا واجب است.

وی افزود: البته حضور رئیس جمهور در استان‌ها و در میان مردم باید با برنامه و با پیگیری و غافل نشدن از امور کلان کشور همراه باشد و نباید کار به گونه‌ای باشد که حضور نمک این غذا کم و یا زیاد نشود.

عضو فراکیسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: با حضور در لایه‌های مختلف مردم برای هر رئیسی جمهوری و هر مسئولی واجب است و از این جهت بنده از حضور آقای رئیسی در میان مردم ارزیابی خوب و مثبتی داریم.

علیجانی زمانی خاطرنشان کرد: حضور رئیس جمهور در میان مردم باعث می‌شود با مشکلات جامعه آشنا شود و تا زمانی که رئیس جمهور در میان مردم نباشد از مسائل و مشکلات معیشتی مردم و مشکلات دیگر بخش‌ها و نیز ظرفیت‌هایی که در بین مردم و جوانان وجود دارد، ظرفیت‌های استانی و ... دقیق‌تر آشنا می‌شود.

وی افزود: ما هنوز نتوانسته‌ایم یک آمایش درست سرزمینی داشته باشیم و به همین خاطر نتوانسته‌ایم بودجه سالیانه‌مان را با آمایش سرزمینی ببندیم و اطلاع دقیقی در این باره از ظرفیت استانی‌مان داشته باشیم. هر استان ظرفیت‌های تاریخی، اقتصادی و ... دارد و تمام ۳۱ استان ما با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می‌تواند در کشور یک قطب باشد.

عضو فراکیسیون امید مجلس دهم اظهار داشت: امروز مردم ما با مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیماری کرونا مواجه‌اند و در چنین شرایط نیاز به حضور مسئولان در میان مردم دو چندان شده است.  

علیجانی خاطرنشان کرد: وقتی در چنین شرایطی مسئولان در میان مردم حاضر نشوند مردم می‌گویند که مسئولان از ما بی‌خبر هستند و از مشکلات ما خبر ندارند. اما وقتی آقای رئیسی در این شرایط در میان مردم حاضر می‌شود ما از این کار ایشان ارزیابی مثبت داریم.  

وی در پایان گفت: آقای رئیسی ضمن تقویت سفرهای استانی و دستاوردهای آن نباید به گونه‌ای عمل کند که از کارهای ستادی در مرکز غافل شود و البته باز هم می‌گویم کار میدانی بسیار واجب است و باید انجام شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    نیازی به تایید اصلاح طلبان ندارد معلومه که رییس جمهور باید به همه نقاط کشور سفر کند حالا اگر روحانی نه حال این کار را داشت و نه جرات روبرو شده با مردم را موضوع دیگری ست !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس