کد خبر 1304592
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

‏قبلا سفارتشون غذای نذری می‌داد، الان عوامل شبکه‌شون روضه هم می‌خونن!

وقتی عوامل شبکه‌ بی‌بی‌سی روضه می‌خونن!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    7 0
    فقط اینکه این عوامل بی بی سی چقدر مخاطبانشون رو احمق فرض میکنند
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    10 0
    نفرمایید. فائزه هاشمی رفسنجانی ملعون را ناراحت نکنید. یه چیزی بگید که به مزاج فائزه هاشمی رفسنجانی ملعونِ فتنه گر خوش بیاد.
  • مهماندار هواپیما US ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    9 0
    این داستان همیشگی حرامزادگان بی بی سی است
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    9 0
    این "بهمن کلباسی مزدور" یه پاچه ورمالیده ایه مثل بقیه رفقای جیره خورش تو بی بی سی که واسه 500 پوند ملق میزنن.
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    7 0
    انگلبس، ام الخباعث.
  • FR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    7 0
    هیچ چیزی به اندازه سوزش و شکست ضد انقلاب و براندازان در این زمان به ما انرژی و شوق زندگی نمیدهد .... چهل و سه سال مبارزه در یک بازی شطرنج یک قهرمان بنام انقلاب و هزاران رقیب و دشمن
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    2 5
    اصفهان : سال 1358 سطح زیر کشت = 800 هکتار ....... سال 1398 سطح زیر کشت 20 هزار هکتار ...... حیف و میل کردن تاوان هم دارد .
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    5 0
    بهاییان،وهابیها و صهیونیستها حزب شیطانند،کارشان فقط فریب دادن است همانطور که با حسن کلید فریب دادند،حتی باغبان و دربان آنها باید شناسایی،محاکمه یا تحت نظر باشند.
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    3 0
    عواملشون وارد گود شدن
  • GB ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 1
    منو یاد پنجشیریون انداخت.
  • جاویدایران NL ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    6 0
    اینکه چیزی نیست، جفتک هم خواهند زد وقتی بیشتر به فشار بیفتن!! وقتی شکست میخورن زمان قرآن سر نیزه کردنشون فرامیرسه میخوان به خیال خودشون از جنبه مذهب وارد بشن و از این راه بخوان ضربه بزنن یه عده رو فریب بدن، عجب زرنگ هایی هستن، البته کور خوندن. آدم باورش نمیشه شخصی مثل بهمن کلباسی که ظاهراً همیشه خودش رو توی تلویزیون بی بی سی خیلی آدم بی تفاوت و بی طرف نشون میده بیاد چنین جبهه گیری هایی بکنه، اینجاها هست که چهره واقعی خودشونو نشون میدن، جلوی دوربین برای فریب مردم ساده خودشونو آدم هایی نشون میدن که فقط دارن واقعیت هارو اطلاع رسانی میکنن اما گاهی اوقات مثل حالا در مواقعی که لازم دارن و حرص هم میخورن و شکست خوردنشون رو دارن میبینن چهره واقعیشون از پشت نقاب دیده میشه! تجمع آب برای چی؟؟ عزیزم آبی وجود نداره، از کجا آب بیارن؟؟ نه بارش درست حسابی هست نه سد ها پره، خشکسالی هست، خشکسالی هم مشکلش از قدیم بوده تاجایی که شاهنشاهان باستانی ایران گفتن خدایا ایران رو از شر خشکسالی و دروغ و دشمن حفظ کن، اینا سخنان به یادگار مانده از گذشته برای چی بوده پس؟؟ بیان آب هارو بدن به شماها بعدش مردم توی خونه ها چیکار کنن؟؟ بی آب بمونن؟؟ مگه ما اصفهان و یزد و شهر کرد و خوزستان داریم که حالا دارید بین شهرهای مختلف دشمنی ایجادمیکنید؟؟ الان آب یزدی هارو قطع کردن که چی بشه؟ خجالت نمیکشن؟؟ چرا حکومت برای امنیت این لوله ها پلیس یا چیزهای دیگه درنظر نگرفته که این اتفاقات شرم آور نیفته؟! وقتی آب اینجوری کمه باید کشاورزی هم هماهنگ با این وضعیت تغییر پیداکنه و محصولاتی کاشته بشه که به آب کمتری نیاز دارن. آبی در کار نیست خشکسالیه بیخود کسی زور نزنه به جایی نمیرسه. این رسانه های اونور آبی وقتی وقایع زیست محیطی ایران رو پوشش میدن میگن اشکال از حکومته اما وقتی وقایع زیست محیطی و تغییرات آب و هوایی دنیارو پوشش میدن میگن از افزایش دمای کره زمین و گرمایش کره زمین و اینجور چیزهاست، جوری حرف میزنن که انگار ایران روی کره زمین موقعیت نداره و ما در جای دیگه هستیم!! برای جاهای دیگه وتمام دنیا با وقاحت دارن از گرمایش زمین میگن اما نوبت ایران که میشه تمام تلاششون رو میکنن که مردم ساده ایران رو فریب بدن، قربون مردم ایرانم بشم که دیگه نمیان فکرکنن و متوجه این تضاد در پوشش خبری بشن!!!!!
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    6 0
    چقدر تر و تمیز در حال استحاله عاشورا به نفع و مقاصد خودشان هستند. البته ما میفهمیم ، خر خودشان هستند با همه اربابای بهایی صهیونیستی عربی عبری غربی شان.
  • IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    3 0
    همه کار دشمن دشمنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس