.

در پی قتل یک زن در فیلادلفیای آمریکا در سال جاری، شمار مقتولان در این ایالت به رقم پانصد رسید.

به گزارش مشرق، شبکه خبری «سی بی اس» آمریکا در گزارشی به افزایش بی سابقه موارد قتل با استفاده از سلاح گرم در فیلادلفیای آمریکا پرداخت.

مجری سی بی اس در این باره گفت: قتل اخیر یک زن در فیلادلفیای آمریکا، حادثه‌ای تاسف بار شمرده می‌شود که نقطه عطفی در تاریخچه این شهر شمرده می‌شود. طی این حادثه، یک زن در یکی از مناطق جنوبی فیلادلفیا، هدف شلیک گلوله قرار گرفت و کشته شد. این حادثه، پانصدمین مورد قتل طی سال کنونی در فیلادلفیا شمرده می‌شود که از دهه ۱۹۹۰ تا کنون بی سابقه بوده است.

خبرنگار اعزامی این شبکه به فیلادلفیا در این باره گفت: آخرین باری که فیلادلفیا شاهد چنین حادثه خشونت باری بوده است، به ۳۰ سال پیش باز می‌گردد. این در حالی است که هنوز پنج هفته به پایان سال باقی مانده است. مقامات شهر نگرانند که آینده چگونه رقم خواهد خورد.

تصاویر دوربین‌های مدار بسته از این حادثه نشان می‌دهد یک زن ۵۵ ساله، در حال فرار کردن در خیابان جکسون در جنوب فیلادلفیا است، تا بلکه بتواند جان خود را نجات دهد. مقامات پلیس اعلام کردند این زن، احتمالا توسط همسرش، که دیگر با او زندگی نمی‌کرده، هدف شلیک گلوله قرار گرفته و کشته شده است. به گفته مقامات پلیس، این حادثه قتل، در طبقه بندی جرایم خانگی قرار می‌گیرد، اما همانطور که قبلا هم اعلام شد، پانصدمین مورد قتل در سال کنونی را رقم زده است. یک مقام عالی پلیس در کنفرانس مطبوعاتی خود که چهارشنبه برگزار شد، قانونگذاران جمهوریخواه را مسئول افزایش خشونت‌ها خواند.

سخنگوی پلیس در این باره اعلام کرد در تلاش هستند تا با منابعی که در اختیار دارند، به این موضوع بپردازند. ما در حال بررسی مداوم عواملی هستیم که باعث وقوع بسیاری از موارد قتل می‌شود.

وی همچنین افزود: هر نوع جرم، اعم از خانگی، جرایم مرتبط با مواد مخدر یا جرایم مرتبط با جوانان، نیازمند روش‌های برخورد متفاوتی است. وی افزود پلیس اکنون در حال استخدام افسران جدید است تا به این موارد قتل بپردازند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس