کد خبر 1304452
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
جزئیات جلسه رئیس جمهور با شهردار تهران اعلام شد

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره جزئیات جلسه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و زاکانی شهردار تهران و معاونانش توضیح داد.

به گزارش مشرق، عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به برگزاری جلسه آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور با علیرضا زاکانی شهردار تهران و معاونان شهردار اظهار کرد: این جلسه صبح امروز به میزبانی رئیس جمهور برگزار شد.

وی تصریح کرد: از همان ابتدایی فعالیت آقای زاکانی در کسوت شهردار تهران شاهد همراهی و هماهنگی بین شهرداری تهران و دولت سیزدهم بودیم به طوری که بنا به دعوت انجام شده، شهردار تهران در جلسات هیئت دولت شرکت می‌کند که حاکی از تعامل خوب بین دولت و شهرداری تهران است.

محمدخانی ادامه داد: جلسه امروز شورای معاونین شهردار تهران با رئیس جمهور نیز بر همین اساس و بنا به پیشنهادی بود که از قبل مطرح شده بود که در نهایت این جلسه صبح امروز با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و شهردار تهران و معاونان شهردار برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران با اشاره به مشروح جلسه امروز گفت: در ابتدایی این جلسه زاکانی شهردار تهران گزارش جامع و کاملی را از وضعیت اداره  شهر و مشکلات در حوزه‌های مختلف مطرح کرد و در ادامه نیز ۳ تن از معاونان شهردار تهران( معاون شهرسازی، خدمات شهری، حمل‌ و نقل و ترافیک ) مطالبی را در جلسه ارائه کردند.

وی با اشاره به صحبت‌های زاکانی در جلسه با رئیس جمهور اضافه کرد: شهردار تهران در این جلسه با بیان اینکه پرچم خدمتگزاری در دستان آقای رئیسی است تأکید داشت که شهرداری تهران خود را مکلف به همراهی با دولت می‌داند. همچنین در جلسه امروز شهردار  تهران در رابطه با معدل سنی معاونان و شهرداران مناطق عنوان کرد که معدل سنی معاونان ۴۵ سال و شهرداران ۴۱ سال است که این مسئله نشان از جوان‌گرایی در سطح مدیریت شهری است.

محمدخانی ادامه داد: در جلسه امروز شهردار تهران به موضوع ترافیک، آلودگی هوا و وضعیت حمل‌ونقل عمومی و فرسودگی ناوگان حمل‌ و نقل اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد که در این دوره دولت سهم خود را در حوزه حمل‌ و نقل بپردازد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران تصریح کرد: شهردار تهران در ادامه جلسه به مسئله مدیریت واحد و یکپارچه شهری تأکید داشت.

وی در ادامه با اشاره به اظهارات آیت الله رئیسی رئیس جمهور در جلسه با شهردار تهران و معاونان شهردار گفت: در این جلسه رئیس جمهور تأکید کرد که دولت و شهرداری تهران باید از فرصت طلایی فراهم شده در راستای خدمت رسانی به نحوه مطلوب برای حل مشکلات ساختاری و تاریخی پایتخت استفاده کنند.

محمدخانی اضافه کرد: موضوع مدیریت واحد و یکپارچه شهری از دیگر مواردی که بود که مورد تأکید رئیس جمهور قرار داشت و آیت الله رئیسی عنوان کرد که به صورت جدی این مسئله پیگیری شود و تبدیل به اسناد الزام آور شود.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران ادامه داد در این جلسه بر حفاظت از محیط زیست اشاره کرد افزود: در این جلسه رئیس جمهور درباره سوداگران در حوزه‌های مختلف به ویژه مسکن صحبت‌های را مطرح کرد و با توجه به روحیه زاکانی شهردار تهران مبنی بر پاکدستی و فساد ستیزی تأکید کرد که این فرصت خوبی است تا شهرداری تهران اقدامات لازم را برای جلوگیری در این بخش انجام دهد. توجه به محله محوری و استفاده از ظرفیت مساجد برای حل مشکلات شهروندان تهرانی سایر مواردی بود که در جلسه امروز رئیس جمهور با شهردار تهران و معاونینش مطرح شد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 2
    این دو باهم چه ترکیب قوی میشن
  • وحدانی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۵
    0 0
    موفق باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس