واکنش مدیر گل گهر به صحبت های مجیدی؛ دنبال دشمن فرضی نگردید - کراپ‌شده

مدیر تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: متاسفانه استقلال با هر ناکامی به دنبال دشمن فرضی است.

به گزارش مشرق، حیدر افسری در خصوص دیدار گل گهر سیرجان مقابل استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود اگرچه آن کیفیتی که فوتبالدوستان انتظار داشتند را شاهد نبودیم ولی نتیجه تساوی به نظرم عادلانه بود. دو تیم بازی بسته و فیزیکی به نمایش گذاشتند و و در نهایت بدون گل به پایان رسید. به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم.

وی در مورد اظهارات فرهاد مجیدی پس از این بازی گفت: این صحبت‌ها واقعاً جای تعجب دارد و مشخص نیست چرا در موضوعی که اصلاً به ما ارتباطی نداشت حرفهای نامربوط زده شده است.

مدیر تیم گل گهر عنوان کرد؛ این درست نیست که سرمربی استقلال هربار که تیمش نتیجه مورد نظرش را نمی‌گیرد کسی را مقصر بداند و به قول آقای فغانی به ایشان توصیه می‌کنیم فرار رو به جلو نکند. استقلال با این هزینه سنگین ، بازیکنان و مدیریت با تجربه و حرفه ای باید جایگاهش در جدول و نتایجی که کسب کرده خیلی بالاتر از این باشد و متاسف هستیم پس از هر ناکامی به دنبال دشمن فرضی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مختار IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    6 2
    اینکه دیگه به قول خودتان لنگی که نیست! این از خودتونه که میگه استقلال هر وقت نبره دنبال دشمن فرضی می گرده!
  • ن IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    5 2
    بقول روشن باندسهمخواه باخودزنی تیم را چندسال گذشته ناکام کردندوبعدازهرناکامی یک دشمن فرضی از آستین شون بیرون میارندوبه خورد هوادارمیدن فرهاد بی دانش وکم تجربه س وتیم را باعده ای بازیکن خوب چندسال هست ناکام کرده بعنوان یک استقلالی منافع تیم محبوبم را برمنافع مربی وبازیکن محبوبم ترجیح میدم
  • IR ۰۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    3 1
    قشنگترین توضیح و عصاره استقلال رو ایشون گفت: با هر باخت ساختن دشمن فرضی احسنت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس