واکنش فدراسیون فوتبال به تصمیم سازمان لیگ برای بازی نکردن 2 بازیکن خارجی استقلال

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص موضع سازمان لیگ در مورد عدم بازی ۲ بازیکن استقلال در دیدار با گل‌گهر توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقی که پیرامون عدم بازی دادن به ۲ بازیکن خارجی استقلال رخ داده اظهار داشت: فدراسیون فوتبال برای مراقبت از اینکه پرونده روی پرونده نیاید این قانون را گذاشته، این قانون منوط به امروز هم نیست و به همه باشگاه‌ها ابلاغ شده اگر می‌خواهید بازیکن خارجی بگیرید باید ضمانتنامه ارائه کنید.

وی افزود:سازمان لیگ تا امروز نهایت همکاری را کرده و به طور مثال برای ۲ بازی فرصت را ارائه کرده که ضمانتنامه ها ارائه شود. همان مرجعی که اجازه داده باشگاه‌ها در بازی های قبلی بازی کنند همان مرجع هم مجوز را لغو کرده است. مدیران باشگاه ها هوادارانشان را مقابل فدراسیون و سازمان لیگ قرار ندهند.

دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    4 0
    بیاین واقعیت رو بگین.. بگین تیم ومت از استقلال عقب افتاده و ما باید دست بکار بشیم.. اول گل سالم استقلال رو مقابل فجر قبول نکردیم..بعد یهویی بعد دو سال فغانی(که همه از مشکلاتش با مجیدی خبر دارن) وارد میشود و‌پنالتی استقلال رو نمیبینه، میرسیم به بازی با گل گهر که یهویی میگن بازیکنان خارجی ضمانتنامه ندارن.خخخخ نتیجه دربی هم که از الان معلوم شد.. راستی رادو‌ فسخ کرده بود و با وجود ممنوعیت جذب بازیکن خارجی، دوباره غیرقانونی قرارداد بست، ضمانتنامه داره؟خخخخخ
    • م IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 1
      شما داوری بازی امروز پرسپولیس و ببین بعد بگو!
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 1
      همه این حرفها سرجمع فقط یک معنی میده، بدحوری از پرسپولیس میترسی!
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      1 1
      فغانی!!!!!؟همین فغانی نبود توی دربی جمتون میکرد!؟.خخخخخ
  • مهدی IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
    0 0
    اینکه مافیایی تیم حکومتی لنگ هنوز در تمام وزارتخانه ، فدراسیون ، سازمان لیگ و کمیته داوران نفوذ دارن و این چیزهایی که می‌بینیم و می‌شنویم جای تعجب نداره که همه کاری میکنن برای تیم حکومتی لنگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس