تساوی گل‌گهر و استقلال در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال با تساوی بدون گل همراه شد.

به گزارش مشرق، از ساعت ۱۶ امروز چهارشنبه و در دیداری حساس از هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، گل‌گهر سیرجان پذیرای تیم استقلال تهران است.

قضاوت این دیدار را «علی صفایی» با کمک‌های «سعید قاسمی» و «حسن ظهیری» عهده‌دار است.

تقابل «امیر قلعه‌نویی» با «فرهاد مجیدی»‌ از جذابیت‌های این دیدار است. مجیدی در چهار تقابل گذشته با قلعه‌نویی به برتری رسیده است.

در فاصله یک ساعت به شروع بازی از سوی ناظر این دیدار از حضور «کوین یامگا» و «رودی ژستد» بازیکنان خارجی استقلال در زمین جلوگیری شد که اعتراض شدید «فرهاد مجیدی» را همراه داشت.

به گفته مسوولان سازمان لیگ، باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی را در خصوص استفاده از این ۲ بازیکن خارجی ارائه نکرده است.

بر این اساس، کادر فنی استقلال بلافاصله «امین قاسمی‌نژاد» و «محمدرضا آزادی» را جایگزین نفرات خارجی کرد.

بازی با احتیاط از سوی تیم‌ها آغاز شد و گل‌گهر به ارسال‌های بلند روی آورد و استقلال نیز که از نبود مهاجمان خارجی‌اش دچار شوک شده بود، طراوت دیدارهای قبلی را در دقایق ابتدایی نداشت.

بازی کیفیت لازم را نداشت و در دقیقه ۳۹ نخست فرصت گلزنی ایجاد شد که ضربه «محمدرضا آزادی» مهاجم جوان استقلال راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

ترکیب گل‌گهر

محمدحسین اکبرمنادی، آرمین سهرابیان، علیرضا علیزاده، مهدی تیکدری نژاد، فرشید باقری، میلاد زکی‌پور، سعید صادقی، مسیح زاهدی، محمدرضا خانزاده، امین پورعلی و اریک بایناما

ترکیب استقلال

علی‌رضا رضایی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، متین کریم‌زاده، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، سعید مهری، وریا غفوری، امین قاسمی‌نژاد و محمدرضا آزادی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس