محمودزاده: نامه ابطال مجوز موقت ۲ بازیکن خارجی استقلال را اطلاع داده بودیم

مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران تأکید کرد، پیش از این نامه ابطلال مجوز موقت دو بازیکن خارجی تیم استقلال را به باشگاه اطلاع داده بوده‌اند.

به گزارش مشرق، فریبرز محمودزاده در گفت‌وگو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران در مورد ابطال مجوز موقت بازی دو بازیکن خارجی تیم استقلال اظهار داشت:  سازمان لیگ همواره با همه باشگاه‌ها در چارچوب قوانین و مقررات همکاری می‌کند و به جهت احترام به هواداران و کمک قانونی به فوتبال نیز با وجود اینکه باشگاه استقلال ضمانت‌های بانکی لازم را برای استفاده از یامگا و ژستند ارائه نکرده بود، با این حال با مساعدت مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ، مجوز موقتی برای این دو بازیکن صادر شد تا باشگاه استقلال زمان برای ارائه ضمانت بانکی را در اختیار داشته باشد.

وی در ادامه افزود: در نهایت در تاریخ ۲۲ آبان سازمان لیگ در نامه‌ای رسمی و محرمانه به باشگاه استقلال اعلام کرد که مجوز موقت و مشروط این دو بازیکن به دلیل عدم ارائه تضامین بانکی لغو شده است. حتی به صورت شفاهی نیز به عوامل باشگاه استقلال این موضوع یادآوری شد.

مدیر نقل‌وانتقالات سازمان لیگ تصریح کرد: باشگاه استقلال نسبت به تذکرهای قانونی سازمان لیگ بی توجهی کرد و در نهایت امروز (چهارشنبه) برای آخرین مرتبه سازمان لیگ در پاسخ به مکاتبه باشگاه استقلال  به تاریخ ۲ آذر که راس ساعت ۱۵:۴۵ به این سازمان ارسال شده در نامه ای اعلام کردیم حق استفاده از این دو بازیکن خارجی خود را نخواهند داشت. این موضوع حتی از سوی مسئول و ناظر برگزاری مسابقه در سیرجان به اطلاع بیژن طاهری مدیر تیم استقلال رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پری مجرد 44 ساله IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 3
    به فضل و توفیق خداوند امروز استقلال میبازه و جشن می گیرم
  • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 2
    بازی قبلی هم که مجوز نداشتن چی کدوم قانون کدوم عدالت اگه راست میگی ۳بر ۰ کنید
  • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 0
    این اتفاقات عجیب و غریب چرا فقط در ایران می افته؟؟ این حجم از دانش مدیریتی در داخل قابل استحصال نیست، لطفا به امریکا و اروپا هم صادر کنید؟؟
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 2
    نتیجه عقب افتادن تیم حکومت از استقلال و سپاهان.. دفعه بعد نوبت سپاهان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس