کد خبر 1303946
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
درخواست کاخ سفید برای بازگشت متقابل به برجام/ کنفرانس خبری «گروسی» برگزار می‌شود

مذاکرات وین پیرامون برجام، رایزنی‌ها و گمانه زنی‌ها در این باره را تشدید کرده است.

به گزارش مشرق، رایزنی‌ها پیرامون مذاکرات وین در میانه اتهام زنی‌های رژیم صهیونیستی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

واشنگتن: امیدواریم ایران پیشرفت‌ دوره‌های قبلی مذاکرات وین را دنبال کند

به گزارش «وب سایت وزارت خارجه آمریکا»، «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ضمن اشاره به از سر گرفته شدن مذاکرات وین، در مورد تداوم پیشرفت‌های دوره‌های پیشین در این دور مذاکرات ابراز امیدواری کرد.

وی ادعا کرد «بازگشت متقابل به برجام، بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است؛ ما آماده بازگشت متقابل به برجام هستیم و در وین گام‌های یکجانبه بر نمی‌داریم.»

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، همچنین مدعی شد که در صورت بی هدف بودن ایران در این مذاکرات، «واشنگتن» به ابزارهای دیگری متوسل می‌شود.

در همین حال، «لارنس نورمن»، خبرنگار «وال استرست ژورنال» با اشاره به لغو کنفرانس خبری «رافائل گروسی»، دبیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از بازگشت از سفر به ایران، از برگزاری این کنفرانس در روز چهارشنبه خبر داد.

«لورا روزن»، خبرنگار «المانیتور» نیز با انتشار توییت‎هایی، خروج «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا از برجام را فاجعه بار خواند و به نقل از منابعی نوشت که «ترامپ» بی هیچ برنامه‌ای برای بهتر شدن، برجام را ترک کرد.

مذاکرات وین قرار است روز ۲۹ نوامبر (۸ آذر) برگزار شود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    اردوغان مزدور اسرائیله حضور اسرائیل در اذربایجان فقط برای حمله اینده به ایران نیست ،هدف اسرائیل در اذربایجان جدای از حمله اتی به ایران ،اسرائیل با متحد شدن با ترکیه واذربایجان ودیگر کشورهای حمال عربی منطقه بعد از اشغال سوریه قصد حمله واشغال اروپا رو دارند واسرائیل قصد انتقام هولوکاست وهیتلر وکوره های ادم سوزی یهودیان از اروپا والمان وانگلیس رو داره با جلو انداختن ترکیه واذربایجان وداعش وکشورهای عربی ،شما می بینید الان اردوغان سودای حمله واشغال کشور یونان که دروازه ورود به اروپاست رو داره واسرائیل اردوغان رو بصورت نیابتی جلو انداخته تا یونان که دروازه ورود به اروپاست رو اشغال کنه وسوریه هم که توسط عوامل نیابتی اسرائیل یعنی ترکیه وداعش وکشورهای حمال عربی اشغال شود مستقیما جغرافیای سرزمینی اسرائیل با ترکیه به هم می پیوندد که گام بعدی را برای اشغال یونان وورود به اروپا واشغال اروپا را بردارند در ده سال پیش هدف از اشغال سوریه نزدیک شدن اسرائیل به ترکیه وبعد از ان لشکرکشی به اروپا واشغال اروپا بودو امریکا واروپا از این نقشه پلید اسرائیل وترکیه واعراب غافلند.واروپایی ها وامریکایی های احمق از ا ین خطر اسرائیل غافلند وغافل از رشد سرطانی اسرائیل هستند که تومنطقه اسیا وقفقاز کرده ودارند از دشمن خونی خودشون یعنی اسرائیل حمایت می کنند.وماری که خودشان در استین پرورش داده اند الان خود انها را می خواهد ببلعد.
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    بله با هم برگریدیم! بعد از خروج مواد هسته ای هم دوباره شما خارج بشید و ما بمونیم!
  • IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    1 0
    آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه‌ی خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش وارد کرده، بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود. هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد پذیرفته نیست. کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی را بپذیریم.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    جواب موشک ، موشک است وپاسخ ایران به آمریکا بایداین باشد که ای شیطان بزرگ زبان نفهم تو از برجام خارج شدی بی شرافت طلبکارهم هستی. ای آمریکای احمق اول تویی که ازبرجام خارج شدی به برجام برگرد بعد مدعی باش .تازه وقتی ته کلام تهدید میکنی مثل روز روشنه که داری سیاه بازی می کنی ومثل کافرمطلق دروغ بزرگترازخورشید میگی بنابراین مشخص میشه که هدف آمریکا نه ضدیت با اسلام است ونه ضدیت با انرژی هسته ای ایران بلکه هدف آمریکا فلج ونابود کردن ومستعمره نمودن ایران است. آیا ازکافر قاتل صفت می توان انتظاری جز درندگی وگرگ صفتی داشت.کدام برجام اینها همه بازی دادن وبازی گرفتن آمریکا ازکشورهاست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس