به گزارش مشرق، احمد خنیفر، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏آنقدر پشت مرزها بمانید تا از سرما و گرسنگی تلف شوید ؛ کشور شما را ویران ساختیم اما قرار نیست آوارگان را به اتحادیه اروپا راه دهیم؛ ما مدافعان ‎حقوق بشر هستیم و با این شعار هرکاری دلمان بخواهد انجام می‌دهیم.

قبر سه پناهنده از ‎عراق، سوریه، یمن در پشت مرزهای اتحادیه اروپا.

آنقدر پشت مرزها بمانید تا از سرما و گرسنگی تلف شوید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 11
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    21 2
    حقوق بشر مد نظر غربی ها و غرب زده ها از عجایبه. اگر به یه گربه بگی چخه یا به ظاهر یه خانم انتقاد کنی سریع بیانیه پشت بیانیه تحریم پشت تحریم! ولی هزاران تن بمب روی سر مردم بی پناه بریز یا مهاجران رو سلاخی کن هیچ اتفاق خاصی نمیفته!!
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    7 14
    به داد سرمایه مردم در بورس برسید اینها هم حال خوشی ندارن و آواره اند به دعوت دولت قبل و با وعده دولت جدید دلخوش بودند
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      6 1
      آقا یکی به داد ما تو آلمان برسه، از صبح تاشب تو خیابون‌ها تظاهرات ضد واکسیناسیون و ایناست، گاز اشک آور، گلوله پلاستیکی، دستگیری و..... رکورد ابتلا به کرونا رو هم که داریم میشکونیم، آقا اینم شد زندگی؟؟
  • سید IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    24 2
    این گورها عبرتی است برای کسانی که به خاطر ترس از مردن و فرار از آن، بر اثر مشکلاتی که در کشورشان ایجاد شده است، راهی کشورهایی می شوند که آن مسائل و مشکلات را برای این کشورها و ملت ها ساخته اند! البته تقبیح عملکرد نژاد پرستانه اروپاییان به جای خود مطلوب است! اما این، توجیه گر فرار برخی مردم ترسو و شیفته غرب در کشورهای منطقه غرب آسیا و شمال آفریقا نیست!
    • کیایی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      5 0
      احسنت حرف دل ما رو زدید
    • رضا IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      0 6
      شيفته غرب كجا بوده ابله ؟! اين جماعت از ترس جون شون آواره غربت شدند ، اگه حكام شون خود را تافته جدا بافته و نماينده خدا روى زمين نمى دانستند و با مردم خود مثل انسان رفتار ميكردند اين بيچاره ها مگر بيمار بودند اين همه رنج را به جون بخرند ؟!
    • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      3 0
      جناب 17:37 فاضل! اگر شیفته غرب نیستند مثلاً چرا به سمت امارات یا مالزی یا چین یا عمان نمی روند!؟ اگر بگویی این ممالک مهاجران را نمی پذیرند، اولاً این کشوررها پر از مهاجر هستند! ثانیاً مگر اروپایی ها پذیرفتندشان!؟ حالا برو مقابل آینه تا بفهمی ابله یعنی کی!!
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    19 2
    متا سفانه این یک واقعیت تلخ است که باید بپذیریم که استعمارگران به بهانه ابادانی تخریب می کنند ویران می کنند واوارگانی که فکر میکنند پناگاه امنی دارند پیدا میکنند بعد از مدتی متوجه می شوند دارند به جایی پناه می برند که عامل اوارگی انهاست وتازه به انها پناه هم داده نمی شود بمانیم مقاومت کنیم قدر وطن و فرهنگ خودمان را بدانیم
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 1
    بله خوب! عراق که یک کشور دموکراتیک و آباد و همسایه دوست(!) بود که مردمانش در آغوش پر مهر مردی فرزانه بنام صدام در خوشی و آرامش می زیستن که آمریکا و اتخادیه اروپا از راه رسیدند. افغانستان هم که ماشالا! طلا یه دار تکنولوژی و رفاه و مساوات ولی باز یانکی ها خرابش کردن. سوریه هم که نگم برات! مهد دموکراسی . اصلا مفهوم دموکراسی از روی حکومت خاندان اسد نشات گرفته . یمن رو هم که مردمانش در زمان نفوذ و حضور شوروی سابق در باغ عدن هر روز شیر رو عسل می خوردن که باز غربیها با خاک یکسانش کردن.باز هم بگم تا ایمان بیاورید که اتحادیه اروپا کشور شما را ویران ساخته یا نه!
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    2 1
    مجبورن راه ندن، معلوم نیست به بهانه پناهندگی چقدر آدم بی عرضه یا جنایتکار و قاچاقچی وارد کشورشون میشه
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    3 1
    هر چیزی جایی دارد و هرنکته مکانی در اینجا موضوع مربوط به مظلومان ستمدیده یمن است وچه ارتباطی با بورس دارد که شما کاربر محترم مطرح کرده اید علاقه ای به موضوع ندارید میتوانید نظر ندهید ودر جای خود این نظر را مطرح کنید انشالله هم دولت جدید مفق می شود وهم مقومت پیروز هم شما دل به حال مظلومان خواهید سوزاند تا این فرهنگ گسترش پیدا کند
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۷
    0 0
    اقای کاربری که نظر میدهد صدام بد است واز طرفی امریکا و اروپا را منجی میداند ایا نمبیند امریکاییها و غربیها چگونه و چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیرمستقیم چه بر سر افغانستان عراق وسوریه و یمن اورده اندایا اصلا زمانی که در دوره بوش پسر افغانستان و عراق مورد بمباران وحشاناک امریکا وانگلیس قرارمی گرفتند اصلا به دنیا امده بود یا چه خانواده هایی که در عراق مورد تجاوز وکشتار قرار گرفتند بی بصیرتها و نااگاهن نظر ندهند بهتراست به امید نابودی مستکبران وکسانی که سنگشان را به سینه میزنند وانشالله ازادی یمن از دست خیانت کاران داخلی و متجاوزان خارجی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس