کد خبر 1303704
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴
پوتین: موضع روسیه در قبال فلسطین تغییر نخواهد کرد

رئیس جمهور روسیه در دیدار با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: موضع روسیه در خصوص فلسطین تغییر نمی‌کند.

به گزارش مشرق، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز (سه شنبه) با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شهر سوچی دیدار کرد.

پوتین در این دیدار تاکید کرد: موضع روسیه در قبال مسئله فلسطین ثابت است و تغییری نکرده است. مسئله فلسطین باید به استناد به قطعنامه‌های شورای امنیت و به شیوه‌ای عادلانه حل و فصل شود.

وی همچنین افزود: تحقق این هدف هرچند سخت است، اما ما برای آن تلاش خواهیم کرد.

محمود عباس نیز پوتین را در جریان آخرین تحولات فلسطین قرار داد و با او در مورد روابط دوجانبه و راه‌های تقویت آن به گفتگو پرداخت.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    روسیه هم اگر باهوش بود باید میومد یک کشور جفت متحد ۱ آمریکا میزد . فلسطین گزینه خیلی خوبی هستش . آمریکا هرچی داشته و نداشته رو ریخته تو اسرائیل. وقتی چین از کنار اسرائیل رد میشه . لرزه تو تنه آمریکا میوفته . اگر اینکارو بکنند چون میتونن چین و روسیه با ۵۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار بسازن فلسطین رو و از نزدیک فعالیت های آمریکا رو رصد کنند . اسرائیل هرچقدر قوی باشه جلو روسیه و چین جیکش در نمیاد اون روزی هم که اسرائیل یک هواپیما از روسیه را زد ، طوری شد که نتانیاهو مجبور شد بره مسکو از پوتین عذر خواهی کنه . برتری نظامی اسرائیل هم اینجا دیگه به کار نمیاد . راهش همینه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس