کد خبر 1303418
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
مالک شریعتی نیاسر

مالک شریعتی رئیس هیات تحقیق و تفحص مجلس از حقوق های نجومی: دریافتی نامتعارف در زیرمجموعه های صندوق بازنشستگی ، بیمه و بانکهای دولتی بیشتر از سایر مجموعه ها، مشاهده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مختار IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    مگه در دولت دوم روحانی حقوق های نجومی رو نشد که صفدر حسینی نیز بخاطر حقوق نجومی اخراج شد! چهار سال می گذرد الان آقای دکتر می فرمایند یکماه هست که ابلاغ به ما شده است! که می فرمایند باید برسی کنیم و خلاء های قانونی و غیره را پیدا کنیم! انجام می دهیم باید انجام بدهیم انجام خواهیم داد! چرا شما مسئولین مرکز نشین و نماینده های مردم با روح و روان مردم بازی می کنید!؟ و ملت را به سخره گرفته اید! بعد از چندین سال تازه می خواید تحقیق و تفحس کنید! جواب امام خمینی ره و خون شهداء چه خواهید داد؟! در طول این سالها یادم نمیاد یک مورد با مسئولی صحبت شده باشد که بگوید بله تحقیق کردیم تمام شده و این هم نتیجه هست که به مردم و بالا دستی ها دارم ارائه می دهم! همش میگن باید تحقیق و برسی کنیم یا تحقیق خواهیم کرد و نتیجه اعلام خواهیم کرد! که هیچ وقت هم نتیجه ای اعلام نمی شود! ان شاءالله خون پاک شهداء گلگون کفن مسئولین نالایق و خائن به خون شهداء و خائن به آرمانهای نظام و خائن به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را هم در این دنیا رسوا می کند و هم در اون دنیا به عذاب الهی ان شاءالله گرفتار می شوند
  • دادا IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    6 0
    دولت باید تمام نجومی بگیرها را پیدا و بیت المال غارت شده را از انان بگیرند خودشان را اعدام بکنند چون دزد بیت المال هستند و خائن به اقتصاد کشور اگه دولت این کار را نکند خودش نیز خائن است
  • سیدجعفرکاظمی IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    4 0
    آقای عزیز حقوق های نجومی مختص این چند ارگان نیست !!
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    شرکت نفت،محور همه حقوق ها و مزایا بالا هستن،شما اگر تونستید،این شرکت دولتی محور این وزارت رو درست کنید،مطمعا باقی حقوق ها باقی ادارات هم درست میشه! به نظر در این 40 سال انقلاب،یکی از کلیدترین جاها،که با رفتن دولت ها مختلف تغییر بخصوص نکرده،دقیقا همین شرکت نفته،همیشه حقوق و مزایا بالا(البته از 20 سال اخیر)! البته از ابتدا اینطور نبود! طی 20 سال اخیر،که وضعیت کشور خوب شد،همه چیزشون رفته بالا! مافیا بسیار قدرتمندی هم داره! و پول 84 میلیون انسان که باید خرج زیر ساخت ها بشه،داره خرج حقوق و مزایا بسیار زیاد این افراد میشود!. جالبه،مثلا بخش نامه میکن!که مناطق محروم اینقدر بودجه گیرشون،(یا مناطق نفت خیر)! باز این پول میره! در حساب کارمندان و کارکنان ادارات دولتی! لطفا یک ما را توجیح کنه!این پولی که میدن به مناطق محروم،نباید خرج افراد محروم یا خرج زیرساخت و توسعه شهری یک شهر بشه! پس چرا میره رو حقوق کارکنان دولتی اون شهره؟!؟!؟!؟
  • سجاد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    خجالت بکشید بعد از چند سال هنوز حقوق نجومی یا حقوقهای نامتعارف بد دیگه بد جوری با روح روان مردم بازی میکنید
  • عزازیل IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    اینا همش پروپاگاندا ست تا دهن مردم ببندن اوضاع اقتصادی فوق العاده خراب و پیچیده شده هنوز کسی هست بگه تحریم اثر نداشته ؟ البته روی مسولین جمهوری اسلامی نه روی ما مردم بدبخت !
  • حسین IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
    0 0
    البته کمی باز شد خدا عاقبت بازکننده را بخیر کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس