کد خبر 1303341
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
اید الفسفوس

«کاید الفسفوس» اسیر فلسطینی پس از ۱۳۱ روزاعتصاب غذا با اخذ حکم لغو بازداشت اداری و آزادی خود اعتصاب غذایش را به حال تعلیق درآورد.

به گزارش مشرق، «کاید الفسفوس» اسیر فلسطینی روز دوشنبه پس از ۱۳۱ روز اعتصاب غذا در اعتراض به بازداشت اداری خود با به دست آوردن حکم آزادی خود  اعتصاب غذای خود را به حال تعلیق درآورد.

به گزارش روسیا الیوم، بر اساس توافق حاصل شده این اسیر در چهاردهم دسامبر آتی(۲۳ آذر) آزاد خواهد شد و فعلا در بیمارستان باقی می‌ماند، اما حکم بازداشت اداری او تا زمان آزادی متوقف می‌شود.

بیشتربخوانید:

کودکان فلسطینی قربانی ماشین کشتار اسرائیل

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی حماس تاکید کرد: مقاومت ۱۳۱ روزه کاید الفسفوس در نبرد معده‌های خالی و پیروزی امروز او بر زندانبانان رژیم صهیونیستی، نشانه قدرت ملت ما و اسرای ما بر به خاک مالیدن بینی رژیم اشغالگر در هر نبردی است که به آن ورود می‌کنند.

پیروزی اسیر فلسطینی پس از ۱۳۱ روز اعتصاب غذا

این در حالی است که هنوز سه اسیر دیگر فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری خود در اعتصاب غذا به سر می‌برند که شامل هشام أبو هواش، عیاد الهریمی و لؤی الأشقراست که هر کدام به ترتیب در نود و هفتمین، شصت و یکمین و چهل و چهارمین روز اعتصاب غذا هستند.

مرکز نادی الاسیر الفلسطینی در روزهای یازدهم و هجدهم ماه جاری میلادی از پیروزی علاء الاعرج و مقداد القواسمه (پس از ۱۳۳ روز اعتصاب غذا) برای لغو حکم بازداشت اداری خود خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس