سرمربی ملوان: تیم ما با فوتبالی زیبا به پیروزی می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: تیم ما با ارائه بازی‌های زیبا به پیروزی می‌رسد و این روند نیز در بازی امروز با مس ادامه داشت و منجر به کسب سه امتیاز شد.

به گزارش مشرق، مازیار زارع دوشنبه شب در پایان دیدار تیم‌های فوتبال ملوان و مس شهربابک اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که در این دیدار نیز پیروز شدیم و سه امتیاز این بازی سخت را تصاحب کردیم.

وی افزود: خوشبختانه بازیکنان ما با ارائه یک بازی زیبا برابر حریفان خود به پیروزی می‌رسند و در این دیدار نیز بازی خوبی را شاهد بودیم و از این بابت از بازیکنانم تشکر می کنم چون با تمام وجود در میدان حضور می‌یابند و تلاش می‌کنند.

سرمربی ملوان بندر انزلی ادامه داد: البته به دلیل فاصله نزدیک بازیها، تیمها تحت فشار قرار می‌گیرند و به همین دلیل ما نیز شادابی هفته گذشته را نداشتیم چون به فاصله پنج روز بازی کردیم و طبیعی است که بازیکنان تا حدی خسته باشند.

زارع اضافه کرد: مس شهربابک نیز بسیار خوب به میدان آمد که در این دیدار نیز بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت. این تیم نیز فرصت گلزنی داشت اما ما از فرصت خود به خوبی استفاده کردیم و در نهایت با پیروزی در این دیدار به صدرنشینی خود ادامه دادیم.

وی به اعتراض تیم حریف به داوری نیز اشاره و بیان کرد: اگر موقعیت تیم مس شهربابک به گل تبدیل می‌شد و این بازی با نتیجه مساوی به اتمام می‌رسید، دیگر شاهد اعتراض نیمکت نشینان این تیم به داور نبودیم و البته ما هم می توانیم به قضاوت‌ها معترض باشیم زیرا در دیدار با پارس جنوبی جم، بازیکن حریف در دقیقه ۹۰ با دست گل مساوی را به ثمر رساند.

سرمربی ملوان در خاتمه از مسئولان درخواست کرد تا بازی‌ها با حضور تماشاگران انجام شود و در این خصوص اظهار کرد: یکی از دلخوشی‌های مردم، حضور در ورزشگاه و تماشای بازی تیم محبوب خود هستند و با وجود اینکه هم اینک اکثر مردم واکسن زده‌اند، می‌توان با رعایت فاصله گذای در ورزشگاه حضور یابند و از سوی دیگر، یکی از نقاط قوت تیم ملوان حضور تماشاگران است و اگر آنان در ورزشگاه حضور یابند، بی شک قدرت ملوان بیشتر خواهد شد. 

تیمهای فوتبال ملوان و مس شهربابک عصر دوشنبه در هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت ملوان با نتیجه یک بر صفر برابر حریف خود به برتری رسیدند.

پیش از برگزاری این دیدار و تا پایان هفته ششم رقابتهای لیگ دسته اول کشور، تیم ملوان با کسب ۱۴ امتیاز در صدر جدول قرار داشت و تیم مس شهربابک نیز با کسب ۱۰ امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی قرار گرفته بود.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    3 0
    لیگ برتر با حضور تیم های ریشه دار و سازنده مثل ملوان ، جذاب تر و هیجان انگیز تر خواهد شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس