کد خبر 1303246
تاریخ انتشار: ۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴

به گزارش مشرق، عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: پدیده حقوقی های نجومی که عمده آن در شرکتها و بانکهای دولتی است بسیار زشت است اما زشت تر از آن این است که وقتی فیش حقوقی را آنالیز و تجزیه می کنی بعضا پارامترهای دریافتی های غیر حقوق رسمی، بیشتر از اصل حقوق است و این کلاه گذاری توهین به افکار عمومی است. آقای رئیسی موعد ورود است

پیرو انتشار خبر حقوق‌های نجومی در پتروشیمی امیرکبیر، با پیگیری‌های صورت گرفته از وزارت رفاه مشخص شد که این افراد پیش از انتشار فیش‌های حقوقی از مسئولیت‌های خود برکنار شده بودند.(این مورد خاص)

زشت‌تر از پدیده حقوق‌های نجومی چیه؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 9
  • رضا قسیمی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    12 0
    با سلام به رسانه مشرق نیوز پیش نهاد می کنم برای مقابله با پدیده جپاول بیت المال و حقوق های نجومی ، هر کس بیشتر از دوبرابر قانون کار حقوق دریافت کرده فیش حقوقی اش در یک پایگاه وابسته به وزارت رفاه، فاش شود خصوصا مدیران و کارمندان دولتی و شرکتهای وابسته .
    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      3 0
      پناه بر خدا هزاران شهید دادیم که اینها بیایند چپاول کنند؟!! وببرند خارج؟؟
  • ابن الرضا IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    9 2
    سید اولاد پیامبر مالک اشترهارا به کمک به طلب وبا قارون ها ومروان حکم ها وابن ابی سرح های نفوذی دربیت المال بستیز جدت کمکت می کند نترس ابوذرها دیگربه ربذه تبعید نخواهند شد وهزاران عمار درکنارت هستند دیگر زینب به اسیری شام نخواهد رفت قوی واستوارباش اژه ای با تمام قدرت درکنارت هست .نفوذی ها وحرمله را از دستگاه های دولتی روانه آمریکا کن بروند پیش ارباب ودست سارقشان از بیت المال قطع شود.
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    4 0
    پیگیری و مجازات شدید سقف حقوق همه مثبت سامانه حقوق ضرورت شدید دارد
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 2
    چرا اخراج از کار میکنید اگه به شما حقوق زیاد بدن نمیگیرید 90درصد کارمندا میگیرن به جای صورت مسئله مشکل اصلی رو حل کنید که تو یک اداره تو یک اتاق دونفر یکی کارمند رسمی ویکی قرارداد که از قضا کارها معمولا رو دوش قراردادیهاست فاصله حقوق دریافتی خیلی زیاده .
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    5 1
    بخدا در این وضعیت گرانی و نا بسامانی اقتصادی پرداخت حقوق بیش از 15 میلیون تومان به کارمندان و مدیران در کشور خیانت به کشور و ملت میباشد چرا مجلس کاری نمیکند مردم از شنیدن این اخبار حقوقهای نجومی خیلی ناراحت هستند بخدا من کارمند دولت با مدرک مهندس عمران و با سابقه 29 سال 8 میلیون تومان حقوق میگیرم و شرمنده خانواده خود هستم و چون مجلس بخاطر تعارض منافع کاری برای سقف حقوق نمی کند لذا از رهبر عزیز می خواهیم تا برای خوشنودی ملت در این برهه از زمان در این مورد ورود کرده و برای سقف حقوق و برابری حقوق کارمندان هر سه قوه و شرکتها ی دولتی حکم حکومتی قاطع و بیاد ماندنی در تاریخ صادر فرمایند.
    • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      2 0
      خط فقر10میلیون است زیر 10میلیون نباید کسی دریافت کند حداقل حقوق باید بیش ازخط فقر باشد
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    زشت تر از آن پدیده نجوم های حقوقی است !
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 1
    زشت تر ، ول کردن و به امان خدا رها کردن تورم ، و در چنگ گرفتن و متوقف کردن چرخه اقتصاد کشور توسط دولت است که امروزه با هیچ درآمدی ، هیچکس نمیتواند به حداقل رفاه لازم برسد مگر آنکه دارای رانت و آزادی عمل در چپاول و اختلاس و به قول شماها حقوق نجومی باشد . در حقیقت اختلاس و دزدی و رانت و حقوق نجومی و در یک کلام فساد ، خود معلولِ علتی هستند به نام اقتصاد فلج .
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    1 0
    خیراقا. زشتتر از حقوق نجومی ، دادن حقوق زمینی به متخصص سطح بالا ،،،،،،،دادن است. ابرو ریزی است به. انهایی که هممراه بودند ماندند چهجوری بگیم حتی۲ متر زمین قبر را هم بایدمیلیونها بدیم تا چه رسد به خانه
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    اگر دولت واقعا برای مقابله با حقوق های نجومی جدی است به تمامی وزارتخانه ها و شرکت های دولتی اعلام کند که بدون انتشار فیش حقوقی در سامانه مورد نظر پرداخت حقوق ها صورت نگیرد در این صورت به اجبار بیشتر فیش های حقوقی نجومی فاش خواهد شد
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    ریشه ی عمدتاً فساد در شرکت های خصولتی و دولتی هست؛ بیت المال صاحاب نداره؟! این حیاط خلوت باید اصلاح بشه.
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    0 0
    سلام.حقوق رو ثبت کردن،به فکر ترفند و راهکارها دیگر باشید! اگر بهشون مزایا و امکانات دیگری دادن،میخواید چه کار کنید؟! مثلا هر چند مدت یک بار،یک زمینی! خانه سازمانی! .. یه بنده خدایی تعریف میکرد،یک همسر ،یک کارمند اداره ای!(که زرنگ ها میدون کجاست!) اومده در یک مزایا رایگان اون شرکته!(که بماند چه مزایایی بود) داشت ازش استفاده میکرد! بعد کارکنان اون مزایا رایگان! دیر اومده یا همچین چیزی! بقل دستیش به این خونمه میگه! اشکالی نداره! که دیر میاد! این مزایا رایگانه! و همینطوری! بعد اون زن کارمنده عصبانی میشه! میگه،شوهر من،صبح تا شب،دار تو این شرکت(!) کار میکنه! وظیفه اشون،که به ما خدمات بدن درست کار کن!(به غرور و تکبر و حق طلبی) و ..!. این کاربران که مطالب رو میخون! خبر ندارن،شاید! این افراد،این اداره،و امکانات و مزایا رو حق خودشون میدن! یعنی اینقدر توهم زدن! فکر میکن،خدمات فوق العاده بالایی کردن! که 84 میلیون باید از حقشون بزن! بدن به اینا! .. و این رو وظیفه همه مردم میدون! نه اینکه همه کارمند هم ادم بدی هستن! (ادم خوب هم توش هستن،قطعا) اما نه وقتی،کیسه رو زیادی شل کنی! گرگ و کرکس میان،که بیشتر استفاده کن! بخصوص نسل کی،که نه درد فقر رو چشیدن! نه جنگ رفتن! نه اعتقادات داران! نه قانع میشن،به میزانی! قبلی ها فقر چشیده بودن،جنگ رفته بودن،به یک حد و حدودی قانع بودن(حتا همون بدهاشون،رو میگم..) اما جدیدها..! ما نیاز به بازگشت،به اسلام و دستورات دینی داریم! و نباید اجازه بدیم،یک دونه برنج! یک دونه گندوم! یک 1 سانت آهن و .. هم از بیت المال غارت بشه! با بخشش بشه ..! بیت المال مال مردم است! نه مال هیچ کس دیگه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس