کد خبر 13032
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۲۴

معتادي که بچه چند ماهه خود را خفه کرده بود ، با تلاش پليس آگاهي دستگير شد .

به گزارش مشرق به نقل از پايگاه اطلاع رساني نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران، شانزده مهرماه سال جاري پرونده اي تحت عنوان قتل عمد از طريق کلانتري 130 (نازي آباد) و با دستور شاهنگيان بازپرس شعبه دوم دادسراي ناحيه 27 تهران به منظور رسيدگي تخصصي به اداره دهم
(ويژه قتل) پليس آگاهي واصل شد .
محتويات پرونده حاکي بود مأموران ساعت 11 شانزده مهرماه 89 از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 مطلع شدند زن جواني نوزادي را به بيمارستان انتقال ، اقدامات اوليه توسط عوامل اورژانس به عمل آمد .
ليکن نتيجه اي حاصل نشد و نوزاد فوت کرده است . با حضور بازپرس ويژه قتل ، کارآگاهان اداره دهم و کارشناسان مرکز تشخيص هويت از صحنه وقوع بازديد نموده و در بررسي هاي اوليه مادرش اظهار داشت :با توجه به نداشتن منزل به اتفاق همسر و فرزندش مدتي بود که در پارک سکونت داشته و صبح روز جاري زمانيکه از خواب بيدار شدم ديدم بچه ام لخت افتاده و پشت و کمرش کبود و خون از بيني اش جاري شده و من نيز سريعا بچه ام را به بيمارستان رساندم .
مادر نوزاد در بخش ديگري از حرفهايش گفت: به علت وضعيت موجود زندگي و اختلافي که بين من و همسرم وجود داشت ، چند بار از سوي شوهرش تهديد به مرگ شده ام .
شناسايي و دستگيري متهم به قتل در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت . با تلاش همه جانبه و مستمر مادر کودک ، متهم به نام « حسين - ج - 25 ساله » در محدوده پارک شقايق شناسايي و اول آبانماه دستگير شد .
متهم به قتل در ابتدا منکر قتل فرزندش شد و دليل فرارش را اعتياد به مواد مخدر عنوان نمود .
در ادامه تحقيقات پليسي به انکار قتل اصرارداشت ، اما با ارائه دلائل و شواهد موجود لب به اعتراف گشود و اذعان داشت : شب حادثه مشغول بازي با دخترم بودم و دستم را زير گلويش و سپس روي دهانش گذاشته و رها مي نمودم. ناگهان احساس خفگي نموده و از ترس همسرم از محل متواري شدم .
برابر بررسي هاي بعدي مشخص شد که علاوه بر پدر نوزاد ، مادرش نيز داراي اعتياد بوده و خانوادهاي آنان موافق ازدواجشان نبوده اما با اصرار متهم حسين و موافقت پدرش با ازدواج آنان ، قرار شده بود بعد از ازدواج در منزل پدرش زندگي کند که بعدأ به دليل موضوع اعتياد مجددأ بين وي و پدرش اختلاف شديدتر شد و مجبور شدند بيرون از خانه زندگي کنند .
تحقيقات قضايي و پليسي همچنان در اين زمينه ادامه دارد.
سرهنگ عباسعلي محمديان رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ با اعلام اين خبر گفت : برابر تحقيقات با توجه به تحت نظر بودن متهم ، تحقيقات قضايي و پليسي همچنان در اين زمينه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس