به گزارش مشرق، «رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در توییتی درباره سفرش به تهران توضیحاتی ارائه داد: امروز به تهران سفر می‌کنم تا با مقامات ایرانی دیدار کنم و به سؤالات مهم در ایران بپردازم.

امیدوارم بتوانم یک کانال ثمربخش و مشارکتی گفت‌وگوی مستقیم ایجاد کنم تا آژانس بتواند فعالیت‌های راستی آزمایی ضروری را در این کشور از سر بگیرد.

ابراز امیدواری گروسی به از سرگیری راستی‌آزمایی آژانس در ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 0
    راستی آزمایی از طرف ایرانی ؟؟؟!!!! از NPT خارج شویم .
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    0 0
    چرا راش میدید یعنی امید به رفع تحریم دارید وقتی وزارت شهرسازی انقد از تحریم حرف میزنه اخرش میشه این افرادی که به برداشته شدن تحریم امید دارن اصلا نباید به کار بگرید
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
    2 0
    آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه‌ی خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش وارد کرده، بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود. هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد پذیرفته نیست. کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی را بپذیریم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس