فؤاد حسین

الشَمَّری گفتگوی وزیر خارجه عراق با یک تلویزیون اسرائیلی را توهین به ملت عراق دانست و از دولت خواست که به این خطا واکنشی قاطع نشان دهد.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء در ایران، سخنگوی رسمی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به اقدام جنجالی و عجیب وزیر امور خارجه عراق در پیامی توئیتری نوشت: مصاحبه فؤاد حسین با یکی از شبکه‌های ماهواره‌ای وابسته به رژیم تروریستی صهیونیستی را محکوم می‌کنیم.

مهندس «نصر الشَمَّری» این رفتار را غیرقابل توجیه و نوعی حمایت از رژیم صهیونیستی خواند و افزود: این اقدام پس از حوادثی صورت پذیرفته که نشان‌دهنده مخالفت جوامع آزاده با این رژیم تروریست و جنایتکار است.

وی مصاحبه فؤاد حسین با تلویزیون اسرائیلی را توهین به میلیون‌ها آزاده در دنیا و اهانت به ملت عراق توصیف کرد.

سخنگوی نُجَباء بر لزوم موضع‌گیری قاطع "دولت موقت" عراق در قبال این رفتار وزیر امور خارجه تأکید و تصریح کرد: در غیر این صورت، این ملت عراق است که حرف خود را خواهد زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۱
    1 4
    نجباء چیکاره عراقه که برای دولت عراق تصمیم میگیره؟!
    • IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۲
      0 0
      دولت عراق رو خوب اومدی! مگه اونجا دولت هم هست!؟ مگه میشه،امریکا و غرب یک جا پایگاه داشته باشه! اونجا یک کشور باشه! اونجا استانشه دیگه!مگه المان،ژاپن بعد از این همه سال،جرعتش رو دارن،به امریکا و غرب بگن،برو بیرون! .. بزرگ ترین پایگاه نظامی رو اونجا زدن،که صداشون بالا اومد! همونجا بزن ...! نابودش کنن! درب داغون ترین ها رو میزارن رئیس جمهور! یا کسانی که حسابی خوب ازش اتو دان! یا بی رگ ترین! یا بی شرف ترین،شبیه عروسک خیم شب بازی.! دولت کجا بود! افغانستان،یک نمونه واضح! برای خودشون 20 سال،اونجا کیف میکردن! و افغانستان رو تبدیل کرده بودن به ...!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس