کد خبر 1302581
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
حبس راننده پراید میان شعله‌های آتش

راننده خودروی پراید که میان شعله‌های آتش گرفتار شده بود، توسط آتش‌نشانان نجات یافت.

به گزارش مشرق، ساعت ۰۳:۰۴ بامداد روز گذشته شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ از حادثه واژگونی یک دستگاه خودروی سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان، بعد از ورودی خانی‌آبادنو خبر دادند که ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه‌های ۲۲، ۹۵ و ۸۲ و گروه امداد و نجات ۶ را به محل حادثه اعزام کرد.

جلال گودرزی؛ افسر آماده منطقه هفت عملیات سازمان آتش‌نشانی تهران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودروی سواری پراید حین حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه تندگویان به علت نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی خود به شدت با گاردریل و درختان حاشیه بزرگراه برخورد کرد و سپس با ورود به قسمت فضای سبز بزرگراه بر روی سقف واژگون شد.

بیشتر بخوانید

عکس/ مهار به موقع آتش سوزی در جایگاه پمپ گاز

وی ادامه داد: به دنبال وقوع این اتفاق، خودروی پراید دچار نشت بنزین شد و سپس آتش گرفت همچنین تنها سرنشین این وسیله‌نقلیه که مردی ۴۰ ساله بود داخل اتاقک این خودرو و در میان شعله‌های آتش گرفتار شد.

حبس راننده پراید میان شعله‌های آتش +عکس

گودرزی تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی با رعایت موارد ایمنی و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش‌نشانی و چند دستگاه خاموش‌کننده دستی در همان لحظات اولیه شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند.

حبس راننده پراید میان شعله‌های آتش +عکس

افسر آماده منطقه هفت عملیات آتش‌نشانی تهران افزود: آتش‌نشانان در ادامه عملیات خود با استفاده از ابزار مخصوص نجات اقدام به فضاسازی داخل اتاقک خودرو کرده و سپس شخص محبوس‌شده که دچار سوختگی و آسیب‌دیدگی جدی نیز شده بود را از داخل خودروی واژگون شده به بیرون انتقال دادند.

حبس راننده پراید میان شعله‌های آتش +عکس

به گفته وی، راننده مصدوم بی‌درنگ برای انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد و آتش‌نشانان هم در ادامه عملیات خود به وسیله جرثقیل، خودروی واژگون شده را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن بزرگراه منتقل کردند.

حبس راننده پراید میان شعله‌های آتش +عکس

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ آتش‌نشانان صحنه حادثه را از بقایای به‌جای مانده از این حادثه پاکسازی کرده و سپس خودروی تصادفی را برای بررسی علت وقوع این حادثه رانندگی در اختیار کارشناسان پلیس راهور قرار دادند.

حبس راننده پراید میان شعله‌های آتش +عکس

حبس راننده پراید میان شعله‌های آتش +عکس

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس