سردار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دولتی در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب شد که رویکرد آن استفاده از ظرفیت‌های مردمی در یک برنامه هوشمند برای حل مسائل کشور است.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در آیین افتتاحیه ۲۵۵۰ پروژه محرومیت زدایی سازمان بسیج مستضعفین که در سازمان بسیج برگزار شد، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب یکی از راهبردهایی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره دارند، حضور مردم در عرصه‌ها و نقش آفرینی است.

بیشتر بخوانید:

مشارکت بسیج در ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

وی افزود: بسیج به عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی وظیفه فراهم کردن بستری برای حضور مردم در عرصه را بر دوش دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه به حمدالله کشور ما ظرفیت‌های عظیمی برای حل مسائل دارد، اظهار داشت: خدا را شاکریم که دولتی در انتخابات ۱۴۰۰ انتخاب شد که رویکرد آن استفاده از ظرفیت‌های مردمی در یک برنامه هوشمند برای حل مسائل کشور است. ان شاءالله مسیری فراهم شود که مردم عزیز ما ذیل تشکیلات انقلابی بسیج، نقش آفرینی کنند.

سردار سلیمانی با اشاره به افتتاح ۲۵۵۰ پروژه محرومیت زدایی یادآور شد: معتقدیم که وظیفه ما ارائه خدمات بسیار گسترده و وسیع به مردم ایران است.

وی به پروژه‌های محرومیت زدایی بسیج اشاره کرد و گفت: تشکیلات مردمی بسیج برای مردم است و امیدواریم برای مردم بیش از پیش خدمت کند. از همه‌ی گروه‌های جهادی که در این پروژه شرکت کردند، قدردانی می‌کنم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس