رئیسی نمایه

معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه اقتصادی، عملیات اجرایی احداث کارخانه معدن مس در شمال زاهدان را ظرف ۷ روز آینده شروع خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، داود شهرکی، معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان، با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان گفت: مصوبات سفر رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان در دو بخش اقتصادی و عمرانی ساماندهی شده است که به تفکیک در دو معاونت اقتصادی و عمرانی استانداری تا حصول نتیجه پیگیری می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

حرکت ضربتی رئیسی برای رونق تولید +فیلم

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی، عملیات اجرایی احداث کارخانه معدن مس در شمال زاهدان را ظرف ۷ روز آینده شروع خواهیم کرد. در حوزه سرمایه گذاری و واگذاری معادن هم فراخوان واگذاری را ظرف یک ماه آینده انجام می‌دهیم.

معاون اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در حوزه زیرساخت نیز پیشنهاداتی داشتیم که مهمترین آن، احداث شهرک‌های صنعتی در ۴ شهرستان بمپور، زرآباد، قصرقند و تفتان در شمال زاهدان بود تا با ایجاد فضای صنعتی و تجاری امکان انجام فعالیت‌های اینچنینی برای مردم این مناطق محقق شود. 

شهرکی با اشاره به اقدامات در دست انجام برای رفع مشکلات کارخانه‌ها در استان سیستان و بلوچستان نیز گفت: برای رفع مشکلات سرمایه گذاری در یک کارخانه لاستیک استان، فراخوان سرمایه گذاری و اعلام مشوق‌هایی برای تسهیلات تعریف کردیم تا جذب مشارکت بخش خصوصی انجام شود و کارخانه فعالیت خود را آغاز کند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس