کد خبر 1302281
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶
پرسپولیس به دنبال دو بازیکن جدید/ علیپور در فهرست یحیی نیست!

باشگاه پرسپولیس نامه ای برای جذب مهاجم ماریتیمو پرتغال ارسال نکرده است.

به گزارش مشرق، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با وجود جذب دو بازیکن تاجیکستانی هنوز موفق به استفاده از آنها در ترکیب پرسپولیس نشده است. «منوچهر صفروف» و «وحدت هنانوف» با وجود گذشت ۱۰ روز از حضور در تهران هنوز مجوز بازی کردن برای این تیم به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی از سوی فیفا را پیدا نکرده اند.

از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس منتظر اتمام دوران محرومیت باشگاه به دلیل عدم پرداخت کامل مطالبات گابریل کالدرون و خواکین است تا بتواند بازیکن خارجی دیگری را به جمع سرخپوشان اضافه کند.

سرخ‌ها که دو جای خالی در لیست بزرگسالان خود دارند می‌توانند پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اقدام به جذب بازیکنان جدید دیگری هم کنند. همین موضوع باعث شد تا پس از تمایل علی علیپور در گفتگوی تلویزیونی برای بازگشت به پرسپولیس شایعاتی درباره بازگشت آقای گل پیشین این تیم شنیده شود.

این در حالی است که یحیی گل محمدی نه تنها اسم علی علیپور را برای مذاکره با باشگاه اعلام نکرده است بلکه فعلاً اسم هیچ گزینه دیگری را نیز به باشگاه نداده است. او منتظر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی است تا بتواند پس از آن درباره جذب بازیکن مدنظر خود با مجید صدری سرپرست فعلی باشگاه جلسه بگذارد.

علی علیپور برای پیوستن به پرسپولیس چاره‌ای جز فسخ قرارداد با ماریتیمو پرتغال ندارد تا بتواند با پرسپولیس قرارداد امضا کند. علیپور برای فسخ این قرارداد باید مبلغ بسیار بالایی را به باشگاه پرتغالی پرداخت کند که بعید است این بازیکن یا باشگاه پرسپولیس توان پرداخت آن را داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    3 4
    پرسپوليس مربي ميخواد نه بازيكن
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
      4 1
      برو واسه تیم خودت مربی پیداکن
  • عروس پر افتخار آسیا IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    1 2
    فعلا که لنگ دارد نان شام یحیو می خورد در بازی لنگ با گل گهر دو پنالتی گل گهر سوخت و در مقابل مس رفسنجان هم یک پنالتی هدیه ای تقدیم لنگ گشت علی برکت الله شام یحیو فعلا شدن منجی لنگ بابا مسعود کجایی که لنگت بی درو پیکر گشته بابا مسعود کجایی که لنگت بی یارو یاور گشته
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۳۰
    2 0
    علیپور بعید میدونم بیاد چون با وجودی که ماریتیمو تیم چندان قدرتمندی هم نیست تا حالا در این فصل 3 گل برای این تیم زده و اگه بتونه تا پایان فصل گل های بیشتری بزنه احتمالا بره به یک تیم بهتر . مهمترین مشکل فعلی پرسپولیس خط هافبک است که با خرید دو هافبک خوب و ان شاء الله اوج گیری دوباره ترابی این مشکل حل میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس