هت‌تریک «زلاتان» هم فایده نداشت؛ اولین شکست میلان توسط ویولا رقم خورد

فیورنتینا در هفته سیزدهم سری‌آ ایتالیا موفق شد اولین شکست آث میلان در این فصل را رقم بزند. زلاتان ابراهیموویچ در این دیدار موفق شد هت‌تریک کند اما گل‌های او مانع جلوگیری از شکست تیمش نشد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال فیورنتینا شنبه شب از ساعت ۲۳:۱۵ در چارچوب هفته سیزدهم سری‌آ ایتالیا میزبان آث‌میلان بود و در نهایت این دیدار با نتیجه چهار بر سه به سود میزبان به پایان رسید تا شاگردان سابق «استفانو پیولی» سرمربی روسونری اولین شکست این فصل تیم میلان را رقم بزنند. 

در نیمه نخست این دیدار حساس و در دقیقه ۱۵ آلفرد دانکن از اشتباه مدافع و دروازه‌بان میلان استفاده کرد و موفق شد گل نخست تیمش را به ثمر برساند. ریکاردو ساپونارا در دقیقه ۴۵ نیز توانست با یک شوت بسیار زیبا گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا شاگردان وینچنزو ایتالیانو با خیال راحت تری به رختکن بروند. 

حملات میلان رفته رفته بیشتر می شد اما دفاع حساب شده ویولا باعث شد تا میلانی‌ها به در بسته برخورد کنند. در نیمه دوم نیز حملات روسونری ادامه داشت اما باز هم بر خلاف جهت بازی این تیم فیورنتینا بود که توسط دوشان ولاهوویچ در دقیقه ۶۰ به گل رسید تا بنفش ها سه بر صفر از حریف پیش بیفتند. 

هت‌تریک «زلاتان» هم فایده نداشت؛ اولین شکست میلان توسط ویولا رقم خورد

دو دقیقه بعد از این گل اشتباه مدافع تیم میزبان باعث شد تا زلاتان ابراهیموویچ یکی از گل های خورده را با یک شوت زیبا جبران کند. در دقیقه ۶۷ نیز فرار تئو هرناندز و پاس رو به عقب او زلاتان را در یک موقعیت خوب قرار داد و این بازیکن تمام نشدنی بار دیگر موفق شد گلزنی کند تا امید به اردوی روسونری بازگردد. 

کامبک میلان با تلاش بازیکنان این تیم نتوانست کامل شود چرا که ولاهوویچ ستاره ویولا موفق شد در دقیقه ۸۵ با یک ضربه بغل پا زیبا دروازه روسونری را برای بار چهارم باز کند تا امید این تیم برای بازگشت به بازی نا امید شود. میلان که برای بازگشت به بازی نا امید بود در دقیقه ۹۰ + ۶ موفق شد توسط ابراهیموویچ به گل سوم برسد اما هت تریک این بازیکن سوئدی مانع شکست تیمش نشد. 

هت‌تریک «زلاتان» هم فایده نداشت؛ اولین شکست میلان توسط ویولا رقم خورد

میلان با این نتیجه اولین شکست خود در این فصل را تجربه کرد. آنها با ۳۲ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. فیورنتینا نیز با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و در رده ششم قرار گرفت.  

نتایج دیگر دیدارهای امروز سری‌آ ایتالیا به شرح زیر است:  

آتالانتا ۵ - ۲ لا اسپزیا

لاتزیو ۰ - ۲ یوونتوس

فردا نیز حساس‌ترین دیدار این هفته از لیگ سری‌آ ایتالیا بین دو تیم اینتر و ناپولی از ساعت ۲۰:۳۰ برگزار می‌شود. با شکست امشب میلان، ناپولی تنها تیم شکست نخورده فوتبال اروپاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس