کد خبر 1302165
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۶
حجت الاسلام محمد باقری بنابی

نماینده مردم بناب در مجلس گفت: مجلس بحث راه اندازی بانکداری اسلامی را کلید زده و امیدواریم با همکاری دولت شاهد حل این مشکل در جامعه باشیم.

به گزارش مشرق،  حجت الاسلام محمد باقری بنابی در نشست مجمع عالی بسیج شهرستان بناب با بیان اینکه نزدیک به ۱۰ سال است که در کشور سرمایه‌گذاری صورت نگرفته است؛ تصریح کرد: در سالیان گذشته به جهت عدم سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های برق ۵۰ هزار میلیارد تومان به این صنعت خسارت وارد شده است.

وی با بیان اینکه دولت متعهد شده ظرف ۴ سال آینده ۳۰ هزار مگاوات برق را افزایش دهد؛ افزود: برای اینکه بتوانیم در بحث سرمایه‌گذاری موفق عمل کنیم باید آرامش و اتحاد و همدلی در کشور حاکم باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مطالبه اصلی امروز کشور باید سرمایه گذاری باشد؛ اظهار امیدواری کرد که هرچه زودتر مذاکرات به نتیجه برسد؛ چه مثبت و چه منفی، زیرا در وضعیت فرسایشی سرمایه‌گذاران حاضر به سرمایه‌گذاری نیستند. از این رو سرمایه گذاران منتظر نتایج مذاکره هستند.

باقری بنابی سپس از اتمام مراحل اجرایی و اداری فاز جدی توسعه شهرک صنعتی خبرداد و افزود: ۹۵ واحد تولیدی و صنعتی در فاز دوم شهرک صنعتی بناب راه اندازی خواهد شد که ظرف یک سال و دو سال آینده بیش از ۲ هزار نفر در فاز جدید شهرک جذب کار خواهند شد.

وی از آمادگی خود برای کمک به احداث حسینیه شهدا در گلشن امام حسن(ع) بناب خبرداد و گفت: در صورت آمادگی و همراهی مسئولین قصد داریم این محل را بطور شبانه روزی به یک زیارتگاه تبدیل کنیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از همه گیری معضل ربا در جامعه اظهار کرد: متأسفانه بحث ربا در جامعه فراگیر شده و بنیان جامعه را به هم زده است.

حجت الاسلام باقری بنابی خاطرنشان کرد: مجلس بحث راه اندازی بانکداری اسلامی را کلید زده و امیدواریم با همکاری دولت شاهد حل این مشکل در جامعه باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    اینا همه .....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس