کد خبر 1302060
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
فراخوان مشمولان پایه خدمتی آذر ۱۴۰۰/ لزوم همراه داشتن کارت واکسیناسیون

سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی اعلام کرد که تمام مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۴۰۰ باید در مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند.

به گزارش مشرق، سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی در اطلاعیه‌ای مشمولان پایه خدمتی آذرماه سال ۱۴۰۰ را به خدمت سربازی فراخواند.

در اطلاعیه سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی آمده است:

تمام مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ آذرماه سال ۱۴۰۰ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

این دسته از مشمولان باید روز دوشنبه یکم آذرماه سال ۱۴۰۰ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند و به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

گفتنی است؛ مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه و مدارک مربوط به شرایط خاص را به همراه خود داشته باشند.

لازم به ذکر است که عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با غائبان رفتار خواهد شد.

متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان وظیفه عمومی به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن‌گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال خبر سربازی در پیام‌رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    21 1
    فرقی نداره سربازی رفته باشی یا نه فرقی نداره زن باشی یا مرد .چون فرزندان ما هم باید 2 سال از بهترین روز های عمرشون بیگاری بکشن .حمایت تک تک شما مهم هست . لطفا در کمپین حذف سربازی اجباری و تغییر به سربازی حرفه ای اختیاری در سایت های کارزار و فارس نیوز شرکت و حمایت کنیدتعداد افرارد شرکت کرده در کمپین کارزار 205هزار نفر و در فارس نیوز 58 هزار نفر میباشد
  • احمد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    22 0
    خدا بهتون طاقت بده... موندم چه جوری می خواید ۲۴ ماه خدمت کنید! من با مدرک انصرافی دکتری (ارشد) اعزام شد. و با انواع کسری و خدمت قبلی و... ۹ ماه خدمت کردم. هنوز هم بعضی شبها کابوس سربازی می بینم. با یک چیز تحملش رو برای خودتون راحت کنید: خواندن و نوشتن! هم تا جایی که میشه بخونید و هم خاطره نویسی کنید. من حتی در طول روز هم دفتری داشتم که توش خاطره و... می نوشتم. البته بستگی به جایی که می افتید هم داره، اما در نهایت، اسارتش همه جا یکسانه و تفاوتی نداره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس