کد خبر 1301904
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸
وزارت صمت وبانک مرکزی مخالف ارز۴۲۰۰تومانی/مدافعان چه کسانی هستند؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به نواقص سامانه رفاه ایرانیان گفت: برای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی نیازمند شناسایی دقیق دهک‌هایی هستیم که باید از آنها حمایت شود.

به گزارش مشرق، بهروز محبی نجم‌آبادی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با  اشاره به احتمال اصلاح و حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از واردات کالاهای اساسی اظهار داشت: باید تبعات ارز ۴۲۰۰ تومانی را بررسی کرده و آثار آن را در اقتصاد و تورم‌زا بودن آن بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید:

منافع ارز ۴۲۰۰ به جیب عده‌ای خاص می‌رود

وی افزود: متأسفانه هنوز اطلاعات لازم پنج دهکی که قرار است با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی حمایت غیر نقدی از آنها صورت گیرد دقیق نیست لذا نیازمند آن هستیم که سامانه رفاه ایرانیان که هم‌اکنون در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است کامل شود در حالی که فکر می‌کردیم این سامانه کامل است اما وقتی آقای عبدالملکی وزیر شد اعلام کرد که نقص‌های جدی در این سامانه وجود دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: باید اطلاعات دقیقی از ردوبدل شدن اقدامات مالی در سیستم‌های پولی کشور داشته باشیم که اگر قرار است تصمیمی درباره ارز ۴۲۰۰ تومانی بگیریم طبقات ضعیف جامعه آسیبی نبینند و اقدامات حمایتی از آنها صورت گیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس