کد خبر 1301636
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
کارشناسی داوری دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس

نوذر رودنیل معتقد است که پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس درست بوده است.

به گزارش مشرق، نوذر رودنیل، کارشناس داوری درباره داوری دیدار مس رفسنجان و پرسپولیس اظهار کرد: تصاویر تلوزیونی اصلا خوب نبود و همچنین مسئولان باید به رنگ شماره پیراهن تیم‌ها ایراد می‌گرفتند زیرا نزدیک به رنگ لباسشان بود.

وی ادامه داد: داور قضاوت خوبی داشت و اشتباه تاثیرگذاری نداشت. در دقیقه ۴۷، اتفاقی درون محوطه جریمه پرسپولیس رخ نداد و ادامه بازی درست بود. در دقیقه ۶۵، خطای منجر به گل مس رفسنجان صحیح بود و داور به درستی خطا اعلام کرد. داور در این دیدار دو کارت زرد داد که هر دو درست بود و اخطارهای به موقعی داده شد.
 
این کارشناس داوری در خصوص پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیسی‌ها گفت: از زاویه‌ای که دوربین نشان داد، خطا درست بود و داور این دیدار به درستی برای پرسپولیس خطا اعلام کرد. همچنین در دقیقه ۸۵، داور باید خطای هند واضح مهدی ترابی را اعلام می‌کرد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    یحیی ادم ترسو و بزدلی است ودر حد پرسپولیس نیست
  • اسی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    همش میگیم به مربی های ایرانی میدان بدیم زود اخراج شان نکنیم. خودتون قضاوت کنید آقا یحیی اون چه تعویض هایی نیم اول کرد و بازی دیشب موقعی عبدی و پاکدل را آورد که دیگه وقتی نمونده بود.. کیفیت سرمربی های داخلی اینه. به پرسپولیس هروقت سرمربی خارجی اومده همچنین باخت و مساوی نداشتن ولی سرمربی داخلی تیم را دربدر کردن بازی دیشب انگار پرسپولیس تیم دسته سه ایی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس