کمالوند: اگر پنالتی آلومینیوم درست نبود، حق ما را بدهید

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌گوید اگر پنالتی تیم آلومینیوم درست نبود، کمیته داوران باید حق تیمش را بدهند.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند پس از شکست دو بر یک تیمش برابر آلومینیوم اراک در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم اما یک صحنه سرنوشت بازی را تغییر داد. ما در وقت اضافی نیمه اول شاهد اعلام یک پنالتی بودیم که فکر می‌کنم درست نبود. به همین خاطر در آخرین لحظه قبل از اینکه به رختکن برویم بازی برده از دستمان خارج شد. اگر این پنالتی درست نباشد از کمیته داوران و دپارتمان داوری می‌خواهم اگر به این نتیجه رسید که حق ما تضعیف شده است، بدون جنجال و دعوا حق ما را بدهند. آن صحنه سرنوشت بازی را تغییر داد.

وی افزود: ما تیم بسیار خوبی داریم، اما از نظر بودجه ضعیف‌ترین تیم مسابقات هستیم. کل تیم ما با میانگین ۷۰۰ میلیون تومان بسته شده است. شاید یک بازیکن تیم‌های بزرگ به اندازه کل بدوجه باشگاه ما ارزش داشته باشد. بازیکنان ما با غیرت و شرف کار می‌کنند. آن‌ها تا به حال ریالی دریافتی نداشته‌اند.  نمی‌دانیم آیا دریافتی خواهیم داشت یا خیر. مشکلات وقتی زیاد باشد، دیگر تمرکز مربی روی مسائل فنی نمی‌ماند. این شکست را نه بر گردن بی پولی و نه بر گردن مشکلات می‌اندازم اما اعتقاد دارم صحنه پنالتی سرنوشت بازی را تغییر داد. اگر نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم، نیمه دوم بازی دیگری ارائه می‌کردیم.  

او درباره فوتبال اراک هم گفت: فوتبال اراک شایسته این جایگاه است. زمانی که هدایت آلومینیوم را بر عهده داشتم، به صعود نزدیک بودیم که رخ نداد. با این حال خوشحالم که یک تیم با این پشتوانه اقتصادی خوب در لیگ برتر حضور دارد. تیمی مثل آلومینیوم حیف است در لیگ برتر نباشد. تیمی که امکانات و ساختار دارد باید در لیگ برتر باشد. تیم آلومینیوم تیم استخوان داری است. شایسته صدرنشینی است. بازیکنان با تجربه‌ای دارد و آقای خطیبی تیم خوبی را بسته است. آلومینیوم امسال حتی می‌تواند برای سهیمه آسیا بجنگد چون پتانسیل آن را دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس