کد خبر 1300891
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۵
دستگیری

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: برادری که از منزل خواهر خود مقداری طلاجات به ارزش ۲ میلیارد ریال سرقت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش مشرق،‌ سرهنگ محمدعلی فرهادی فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در یکی از محلات شهرستان ارسنجان، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با انجام یک سری تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی در کمتر از ۲۴ ساعت به برادر مالباخته مشکوک و پس از اخذ دستور مقام قضائی وی را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

بیشتر بخوانید

سرقت پشت سرقت توسط باند سگ! +عکس متهم

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان تصریح کرد: برادر ۳۴ ساله شاکی در بازجویی فنی و تخصصی و در مواجهه با مستندات موجود به سرقت طلاجات از منزل خواهر خود اقرار کرد.

سرهنگ فرهادی با بیان اینکه متهم اقرار کرد که در غیاب خواهرم وارد منزل وی و اقدام به سرقت کردم، گفت: در بازرسی از مخفیگاه سارق طلاجات مسروقه که برابر نظر کارشناسان حدود ۲ میلیارد ریال برآورد شده است کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد، از شهروندان خواست: توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً با شماره تلفن۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: رکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 0
    بعدش میره خانه خودش دزدی. که آرمان دزدی اش باطل نشه.
  • قاسم IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    0 0
    بی غیرت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس