کد خبر 1300824
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴
مهار آتش سوزی خط لوله انتقال گاز مارون/ اختلالی در روند توزیع گاز بوجود نمی آید

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: خط لوله گاز مارون کار توزیع گاز در آن منطقه را انجام نمی‌دهد لذا درروند توزیع گاز اختلالی بوجود نمی آید.

به گزارش مشرق، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ، در یک ارتباط زنده تلویزیونی در مورد حادثه آتش‌سوزی خط لوله انتقال نفت در خوزستان، اظهار داشت: آتش‌سوزی در خط ۱۶ اینچ تزریق گاز مارون رخ‌داد که خوشبختانه این خط لوله انتقال از محل روستا حدود ۳ کیلومتر فاصله داشت.

ببینید:

فیلم/ انفجار در خط لوله انتقال نفت خوزستان

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون ادامه داد: حادثه حدود ساعت ۷:۱۵ صبح اتفاق افتاد که در اولین فرصت با استفاده از شیرهای قطع کننده و سیستم‌های ایمنی که وجود داشت، اقدام به خاموش‌سازی آتش کردیم.

وی با بیان اینکه همکاران عملیاتی و مدیران در محل حادثه حاضر شدند، گفت: خوشبختانه آسیب جانی اتفاق نیفتاد، اما بخشی از خط لوله آسیب‌دیده که قابل تعمیر است.

کاویان با اشاره به‌شدت انفجار این آتش‌سوزی افزود: به‌هرحال این خطب انتقال گاز، خط پرفشاری است که ابتدای آتش‌سوزی ارتفاع شعله‌ها زیاد بود، اما به‌مرور فروکش کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون گفت: این خط لوله کار توزیع گاز در آن منطقه را انجام نمی‌دهد لذا درروند توزیع گاز خللی ایجاد نمی‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس