کد خبر 1300684
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶

به گزارش مشرق، یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

هموطن عزیزی که ذره‌ای به حقوق دیگران احترام نمی‌ذاری صبح شما هم بخیر

این وضعیت پیاده‌روهای پایتخت مملکتمونه

این وضعیت پیاده‌روهای پایتخت! +عکس

این وضعیت پیاده‌روهای پایتخت! +عکس

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    3 0
    این که خودیه !!!
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    7 0
    قانون قانون وقتی می بینی عده ای کمی از جمعیت این کار رو می کنن ضعف قانون هست یکبار همین موتور رو ببره یکماه بخوابه تو پارکینک نیرو انتضامی دیگه از این غلط ها نمی کنه.
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    5 0
    کلا این پیاده رو با این اندازه این موتور اون نمای ساختمون کدومش استاندارد
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    6 2
    به امید حق آقای زاکانی مشکلات را حل خواهند کرد البته اگر درگیر انتصابات نباشند.
  • دانشکیا IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    5 0
    پیاده رو د رایران یک معضل بزرگ است. در شهر قم در خیابان جدید انسجام پیاده رو یک متری است؟!! و تیر چراغ برق را به همین پیاده رو اضافه کنید + ناهمواری و هم سطح نبودن پیاده رو در نتیجه ساخت و ساز غیر همسان خانه ها از سطح خیابان ،حال ببینید مهندسان ما چه ساخته اند. پیاده روی که برای امروز جوابگو نیست ده سال دیگر بخواهند خیابان را عریض کنند باید میلیاردها دلار نه تومن مانند خیابان نواب تهران را هزینه کنند تا خیابان عریض شود. معلوم نیست کدام مهندس مبتکری این خیابان و نظائر متعدد ان را را طراحی و اجرا کرده است . حتی میادین جدید نیز به این بلا مبتلا هستند . با عریض سازس پیاده رو در خیابان های جدید م یتوان محیطی دل انگیز برای پیاده روی و رستوران ها ایجاد کرد تا نشاط مردم نیز تامین گردد. حال از وضعیت فضای سبز همین منطقه اگر بخواهید صحبت کنید که خود مشکله ای دیگر است از بین بردن هکتاری باغ ها و افتتاح فضای سبز چند صد متری یا هزار و اندی متری با بوق و کرنا همین کد امنیتی شما هم معضلی است جوری بنویسید که بتوان خواند !
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    5 0
    عرض خیابون و دوبله پارک کردن را نگاه کن بعد حرف بزن .....کجا میگذاشت خوب بود ....وسط کوچه که باعث بستن کوچه میشد .....شهرداری باید در دادن تراکم رعایت کنه وگرنه شما نمی تونی به کسی بگی چرا خودرو میخره و شهر را به پارکینگ تبدیل میکنه .....
  • حمید IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 0
    همه تون حواستون به موتوره ماشیناروندیدیدتوتوقف ممنوع وایستادن
  • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    2 0
    مملکت ما قانون نداره همه اش با پارتی حل میشه مثلا مسلمونا
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    3 0
    حالا طراحی پیاده روهای اصفهان در ۴۰۰ سال پیش توسط مهندسان آن زمان رو با الان مقایسه کنید.
  • بهار IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    3 0
    درود برشما کوچه ی ما هم درپیاده روها پراز موتور وماشین است.عابر پیاده ومعلول جایی برای تردد ندارد.
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
    1 0
    شهرداری باید در مناطق شلوغ شهر پارکینگ احداث کنه در این مناطق پدر ملت درمی آد 10 بار باید دور منطقه بچرخن که شاید ، شاید جای پارک گیر بیاد تهش می شه پارک دوبله و 30 تومن جریمه یا یه جا زورکی بچپونی چه موتورش چه ماشینش ، والا حاضریم برای 1 ساعت پارک کردن 10 هزار تومان هم بدهیم ولی 1 ساعت نچرخیم تهش هم جریمه بشیم هم ماشینو بزنن این به نفع خود شهرداری هم هست که به درآمدی پایدار می رسه همه که اصرار بر قانون شکنی ندارند ولی از ضعف چنین زیرساخت هایی مجبور می شن تخلف کنن خود من پدرمو می خواستم ببرم دکتر که توان راه رفتن نداره 1 ساعت چرخیدم دور زدم تهش دیدم اصلا حتی در کوچه های فرعی هم جای پارک نیست ! به ناچار ماشینو تو وسط پیاده رو پارک کردم وقتی هم اینچنین به خودروی شخصی نیاز باشد نمی شود تاکسی دربست گرفت آنور قضیه را هم ببینید حدود 15 قسمت پایتخت سرطان خالصه .
  • IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    بدترازاين وبطوردائمي=شهرداري براثراختلاف بايك واحدمسكوني درخيابان لرزاده چندين ماه است باگذاشتن بلوك سيماني مسيرپياده روراسدكرده بطوريكه عابرين وافرادمسن وقتي به اين مانع ميرسند بايدبه خيابان خطرناك واردشوند؟
  • DE ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    0 0
    این عکس باز خوبه بدتر از ایناش رو هر سال می بینم ، جوری که باید بعنوان عابر از خیابان از لابلای خوردوهای درحال حرکت عبور کنی ! عکسهای بیشتر لطفا بذارید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس