«فیاضی» شایسته وزارت آموزش و پرورش است

نماینده مردم بم گفت: وزیر باید کسی باشد که از لابلای تمام پیشنهادات، خواسته‌ها و مطالبات رأی و نظر صحیح را انتخاب کند؛ من این شایستگی را در آقای فیاضی یافتم.

به گزارش مشرق، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه، ۲۵ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، گفت: هفته گذشته دکتر مسعود فیاضی پس از ماه‌ها بحث و بررسی به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شد. بلادرنگ شبکه‌های معاند نسبت به تخریب ایشان اقدام کردند، تخریب‌گران کسانی جز مروجان سند ۲۰۳۰، اختلاسگران صندوق فرهنگیان و افراد همیشه مدیر و پدرخوانده آموزش و پرورش نبودند.

ببینید:

فیلم/ نماینده مخالف: : با حضور فیاضی تحول اتفاق نمی‌افتد

نماینده مردم بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی افزود: در جبهه مقابل، جبهه بزرگی از فرهنگیان و دلسوزان موافقت خود را با دکتر فیاضی اعلام کردند، وزیری که برنامه‌های جدی خود را ارائه کرده و نشان داده می‌تواند تحول گسترده‌ای در آموزش و پرورش ایجاد کند.

بیشتر بخوانید:

«فیاضی» از جنس آموزش و پرورش نیست

وی با یادآوری شک و تردیدی که در ابتدا درباره وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش داشت، اظهار کرد: با انجام تحقیقات و پس از جلسه‌ای که در کمیسیون قضایی و حقوقی با وزیر پیشنهادی داشتیم، تردیده ایم رفع و ایشان را نیروهای توانمند و قابلی دانستم. داشتن فهم درست از توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها یکی از شاخص‌های مهمی است که آقای فیاضی از آن برخوردار است.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به اظهارات رئیس جمهور درباره سوابق اجرایی مسعود فیاضی گفت: با توجه به سوابق ایشان به عنوان معلم آموزشی و پرورشی، مطلع بودن از کتب و محتوای درسی و داشتن سابقه مدیرکل در آموزش و پرورش برایم ثابت شد که وی می‌تواند مدیری هر چند ناشناخته اما تحول آفرین باشد.

غضنفرآبادی یادآور شد: وزیر آموزش و پرورش فارغ از اینکه از مجموعه آموزش و پرورش است باید باور قلبی به اهمیت این مجموعه داشته باشد که آقای فیاضی از این موضوع بهره‌مند است، آموزش و پرورش با بیش از ۱۵ میلیون دانش‌آموز و ۱.۵ میلیون معلم، نظرات، پیشنهادات و مطالبات گسترده‌ای دارد که وزیر باید از بین مجموع درخواست‌ها و مطالبات نظر صحیح را انتخاب و تصمیم‌گیری کند و آقای فیاضی از شجاعت و شایستگی لازم در این زمینه برخوردار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای رئیس جمهور برای باند و جناح به صحنه وارد نشده‌اند، ایشان حتی حاضر به شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نبودند اما با توجه به مشکلات و دغدغه‌های مردم و درخواست دلسوزان و انقلابیون از وی وارد صحنه انتخابات و پیروز این عرصه شدند، آیا رئیس جمهوری که شبانه روز وقت خود را برای رفع گرفتاری مردم صرف می‌کند، مدیری که از توانمندی لازم برخوردار نباشد را معرفی خواهد کرد؟

وی در ادامه افزود: شجاعت در تصمیم‌گیری یکی از نکات برجسته آقای فیاضی است، همچنین جوان بودن، دانشگاهی و طلبه بودن ایشان شایان توجه است. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مسیر روشن و تحولی قرار دارد، رهبر معظم انقلاب نیز همواره بر موضوع جوانگرایی و به کارگیری جوانان مومن، جهادی و انقلابی در عرصه‌های مختلف تأکید دارند و امروز آقای فیاضی جوانی مومن، جهادی و انقلابی است که به عنوان وزیر آموزش و پرورش به مجلس معرفی شده است.

غضنفرآبادی ادامه داد: با توجه به شاخص‌های جوانگرایی، خلاقیت، ابتکار، شجاعت، داشتن فکر روشن و برخورداری از امید و خطرپذیری دکتر فیاضی را مناسب این پست می‌دانم. ما باید به کارشناسی دولت اعتماد کنیم و با رأی مثبت و مساعدت به دولت به آقای فیاضی به عنوان یک جوان دلسوز انقلابی اعتماد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس