امیری: برای صعود به جام جهانی به ۳ امتیاز دیدار مقابل سوریه نیاز داریم

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: پیروزی در دیدار مقابل سوریه می‌تواند ما را به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر کند.

به گزارش مشرق، وحید امیری در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی ایران مقابل سوریه اظهار داشت:‌ فردا بازی دیگری در راه جام جهانی داریم و پیروزی در این بازی می‌تواند ما را به صعود به جام جهانی نزدیک‌تر کند. برای اینکه به جام جهانی برویم به این سه امتیاز نیاز داریم و باید با آرامش در زمین ظاهر شویم و ۳ امتیاز را بگیریم.

امیری درباره اینکه ابتدا در ترکیب پست دفاع چپ بازی می‌کند و در ادامه به پست هافبک نقل مکان می‌کند، عنوان کرد: من در تیم باشگاهی‌ام نیز این شرایط را داشته‌ام ولی در آنجا کمتر پیش آمده که در بین دو نیمه یا درجریان بازی پستم را تغییر بدهم. من در تیم ملی سعی کردم با این مسئله کنار بیایم و خیلی برای خودم چالش درست نکنم. سعی می‌کنم در عین سادگی در خدمت تیم بازی کنم. برای من تفاوتی ندارد که چه اتفاقی رخ می‌دهد و تنها موفقیت تیم برای من مهم است.

وحید امیری درباره پستی که بازیکنان تیم ملی بعد از دیدار با لبنان منتشر کردند و به نوعی به وضعیت معترض بودند، ‌ گفت: این قول را به شما می‌دهم که این قضیه تاثیری روی عملکرد تیم نمی‌گذارد. برخی اوقات هست که درون یک خانواده اتفاقاتی رخ می‌دهد و یکسری کمبودها وجود دارد ولی همیشه این اتفاقات وجودداشته است. هیچوقت نبوده که این مشکلات نباشد. البته اسمش را مشکل نمی‌گذارم چراکه همیشه این موضوعات کنارمان بوده است. شاید اینقدر هم این قضیه بزرگ نیست و من نمی‌خواستم راجع به آن صحبت کنم. هرچقدر به بازی نزدیک می‌شویم، اگر این مسائل و حواشی کمتر شود بهتر است. خواهشم این است که این موضوع را به بعد از بازی موکول کنیم، چون قبل از بازی برای ادامه روند پیشرفت به آرامش نیاز داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    0 2
    نروند سنگینتر هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس