کد خبر 1299930
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۸
«فن‌خال» نیمکت هلند را با «ویلچر» عوض کرد

سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به‌دلیل شکستگی لگن در جریان تصادف با دوچرخه، دیدار سرنوشت‌ساز تیم تحت هدایتش را برابر نروژ در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از دست داد.

به گزارش مشرق، «لوئیس فن‌خال» پس از تمرین روز گذشته(یکشنبه) تیم ملی هلند، به همراه بازیکنان و کادر فنی تیم ملی هلند،  مسیر محل تمرین تا هتل را با دوچرخه طی کرد اما در جریان اتفاقی ناگهانی دچار حادثه شد و به زمین برخورد کرد.  

امروز(دوشنبه) «هِنک فریزر» دستیار فن‌خال با یک خودروی مخصوص بازی گلف، وی را به محل تمرین لاله‌های نارنجی رساند.

 «فن‌خال» نیمکت هلند را با «ویلچر» عوض کرد

مرد هلندی قادر نبود در نشست خبری پیش از دیدار فردا حاضر شود اما از طریق یکی از پلتفرم‌های مجازی به خبرنگاران گفت: درد زیادی دارم. به همین دلیل با ماشین گلف به تمرین رفتم. از لحاظ بدنی خوب نیستم اما مغزم هنوز کار می‌کند.  

فن‌خال در پاسخ به این پرسش که آیا در بازی فردا در کنار زمین تیمش را همراهی می کند یا خیر نیز گفت: مسوولان به دنبال راه‌حلی هستند. می‌دانم که ورزشگاه آسانسور دارد.  

«ویرجیل فن‌دایک» کاپیتان تیم ملی هلند نیز در این باره‌ گفت: لحظه وحشتناکی بود اما خوشحالیم که فن‌خال هنوز قادر است ما را هدایت کند. بدشانسی آوردیم اما این اتفاق تاثیری روی آماده‌سازی ما ندارد. فن‌خال همچنان برای رساندن ما به جام جهانی بسیار متعهد است.

مرد ۷۰ ساله نیمکت هلند در فصل ۲۰۰۷-۲۰۰۸ وقتی هدایت آلکمار را برعهده داشت نیز اتفاق مشابهی را تجربه کرد و به‌دلیل شکستگی قوزک و ساق پا، با ویلچر روی نیمکت تیمش نشست.

تیم ملی هلند باوجود آنکه در دیدار برابر مونته‌نگرو، برتری با دو گل را با تساوی عوض کرد، حالا می‌تواند با کسب یک تساوی برابر نروژ به طور مستقیم راهی قطر شود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس