کد خبر 1299812
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
دستگیری

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای یک خانواده که با افتتاح دفاتر مشاور املاک صوری، از مستاجران کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدعلی شریفی رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: اوایل شهریور ماه امسال پرونده‌ای به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران ارجاع که شاکی اظهار داشت، برای اجاره خانه‌ای به یکی از دفاتر مشاوراملاک در محدوده "آیت الله کاشانی" که متصدی آن خانم جوانی بود، مراجعه کردم.

وی عنوان کرد: شاکی ادامه داد، پس از مشاهده ملک و گفتگو با موجر مقرر شد که مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان ودیعه را در دفتر مشاور املاک با استفاده از دستگاه خودپرداز مستقر در آن پرداخت کنم. ولی در موعد تحویل ملک متوجه شدم مالک پلاک ثبتی شخص دیگری است و دفتر مشاور املاک به تازگی محل را تخلیه کرده است.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری ۲۰ میلیارد تومانی از عمده فروشان سایت‌های اینترنتی

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران عنوان کرد: ماموران در بررسی‌های پلیسی متوجه شدند چندین پرونده مشابه دیگر نیز در این پایگاه تشکیل شده است که رسیدگی تخصصی به شکایت‌های انجام شده در دستور کار تیمی از کارآگاهان زبده قرار گرفت.

شریفی با اشاره به اینکه در رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهمان در شهر هشتگرد شناسایی شد، افزود: در این بررسی‌ها مشخص شد این باند ۳ نفره، اعضای یک خانواده بوده و پدر خانواده با افتتاح دفاتر املاک بدون مجوز در نقاط مختلف تهران و شناسایی خانه‌های خالی با همکاری دختر و دامادش از مستاجران کلاهبرداری می‌کند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: کارآگاهان موفق شدند ۳ دفتر دیگر از متهمان در نقاط مختلف تهران شناسایی کنند و آن‌ها پس از هماهنگی‌های قضائی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

شریفی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰ مال باخته شناسایی و کارشناسان ارزش ریالی کلاهبرداری را ۱۵ میلیارد ریال محاسبه کرده اند، افزود: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهمان مقادیری طلا و ارزهای خارجی و وجوه نقد کشف شده است و متهمان پس از تحقیقات مقدماتی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    3 0
    ای دزدان بی شرف بنگاهی بیچاره کردید مستاجر را شریک دزد و رفیق قافله.
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
    0 0
    حرومزاده های حرومخور چطور اینقدر قسی القلب و کثیف بودین که از مردم مستاجری که تمام دارایی اش با هزار قرض و قوله به ودیعه یه آلونک چهل پنجاه متری واسه زن و بچه اش میرسه، کلاهبرداری کردین و فکر اینکه طرف با خونواده اش آواره خیابون بشه رو نکردین؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس