کد خبر 1299750
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۹
دستگیری عاملان قتل جوان ۱۹ ساله در کمتر از ۴ساعت در مرند

قاضی ویژه قتل شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز از قتل پسری به دست پدرش در تبریز خبر داد.

به گزارش مشرق، ظهر دیروز ۲۳ آبان ماه بود که خبر قتل پسری جوان به قاضی یوسف ضیامهر، بازپرس ویژه قتل شعبه ۶ دادسرای عمومی و انقلاب تبریز مخابره و وی بلافاصله برای بررسی علت قتل این پسر جوان وارد عمل می‌شود.

بنا به گفته قاضی ضیامهر، روز حادثه پدر و پسر با هم درگیری لفظی پیدا می‌کنند و پدر با استفاده از روسری پسر خود را خفه و بعد از ارتکاب جرم، خود را به پلیس معرفی می‌کند.

بیشتر بخوانید

قتل مردی در درگیری خیابانی

دیروز حوالی ساعت ۱۱، یکی از کوچه‌های تبریز شاهد قتل فرزند به دست پدر خود شد، پدری که به خاطر اعتیاد فرزندش به سطوح آمده بود. پدری که هر روزش با دعوا و اختلاف با فرزند خود روزگار می‌گذراند، آن هم به خاطر اعتیاد پسرش.

گفتنی است، این پدر دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر نیز است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • تکواندوکار IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    2 2
    همین دیشب پریشب بود عکس های بدن مثله شده بابک خرمدین رو دیدم. این فرزندکشی ها تا کی ادامه داره؟؟؟؟؟ وحشتناکه....
    • حسین IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      2 1
      بله...من هم دیدم...واقعا درد آور بود ،قبلش فقط درباره پرونده این جنایت خونده بودیم و میشنیدیم بدن مثله شده...وقتی فیلم رو دیدم عمیقا متاثر شدم...چطور این همه قساوت قلب..با جگرگوشه...بی حرمتی به خدا که خالق این فرزند بوده...به قول یک نفر که دیده بودم نوشته از خودت شرم نکردی از بابک شرم نکردی از خدا شرم نکردی که بدنش رو داشتی سلاخی میکردی..مدام اون فیلم تقدیر و تشکر از پدر و مادر میومد جلوی چشمام...به چه گناهی آخه..نه یک نفر بلکه سه نفر به همین طریق...روحش شاد باشه.
    • سعید IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 1
      عامل این معضلات بدعت گذاری اکبر غرب گدا در چپاول بیت المال و دزدیدن ارزش پول ملیست،فضای مجازی هم که عرصه طنازی فاسدان معاند لیبرال شده! اگر نصف این دردهای تحمیل شده به ملت در کشورهای غربی بود زنده زنده همدیگر را میخوردند!!!
  • خداوندا تو بهتر میدونی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    1 2
    از سلاخی شدن بابک خرم دین در اردیبهشت تا الان دست کم ۱۷ فقره فرزندکشی که... علمای محترم و حاکم شرع درباره حکم مجازات پدر فرزندکش با توجه به آیات قرآن،بازنگری کنید لطفا...دست کم یک قانون حامی فرزندان این آب و خاک باشه... لایحه رومینا فقط ۳ سال حبس رو به ۱۰ سال تبدیل کرد،عامل بازدارنده تری باید باشه که دست کم فرزندکشی رو امری رایج جلوه نده و قبح این جنایت رو کم کم از میان نبره...۱۷ فقره در عرض چند ماه...این قانون با نام بابک خرم دین باید تغییر کنه که بچه های این مملکت حامی داشته باشند...نه اینکه انگار حتی وجود خارجی نداشتند...فرزند امانت خداست،خیانت در امانت یک جرمه،کشتن امانت یک جرمه، مثله کردن امانت یک جرمه،عدم پشیمانی از خیانت در امانت یک جرمه...به چه بهانه حامی مجرم بودن...
  • تکواندوکار IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    1 0
    بله، شیطان که در انسان نفوذ کنه این بلا سرش میاد که مثل اکبر خرمدین فرزندشو قطعه قطعه کنه، پناه بر خدا از شر این دشمن آشکار
  • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    2 0
    پدرها هوس کشتن داشته باشن بچه شونو می کشن
  • یار دبستانی ات مازیار IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
    2 3
    این حق بابک نبود...چهل سال دوست بودیم،بابک خیلی نجیب بود،عاشق مادرش بود به پدرش احترام میگذاشت،مرعوب پدرش بود...به خاطر اونا برگشت..خیلی رئوف و احساساتی بود...اما همیشه یه غم پنهان توی چشماش بود..متاسفم برای خودم که درد و رنج بابک رو نپرسیدم...شاید آبروداری میکرد،تودار بود ولی از محبت به ما دوستانش دریغ نمیکرد،نمیخوام ازش قدیس بسازم،یکی مثه همه ما آدمها با همه خصوصیات خوب و بد ولی بابک حیا داشت،محجوب بود،مودب بود...باسواد بود سالها زحمت کشید برای هنر و سینما دیده نشد،حتی پدرش او رو ندید،دیسیپلین نظامی داشت...بابک حیف شد..بابک سوخت توی اون خونه...این حقش نبود..شما ها فقط شنیدید و الان هم یک فیلم جسد تکه شده او رو میبینید...ما چهل دوستی و محبت و احترام رو از دست دادیم..ما شاهدیم که بابک فرزند خوبی بود...وای از این بیدادی که خدا شاهدش بود...بابک جان دلتنگت هستیم تو رو به خدا سپردیم...روحت شاد...
    • یه مادر IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۶
      0 0
      خدا بهتون صبر بده،روحش شاد باشه ان شا الله،همه مردم واقعا ناراحت و متاثر شدند از این جنایت.ما رو در غم خودتون شریک بدونید.براتون آرامش طلب میکنیم و برای بابک عزیز آمرزش و رحمت خداوند.
  • IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    همیشه دوستان تبریزی ام میگفتند تبریز شهر بی معتاده پس بگو معتادهارو سر به نیست میکنن
    • محدثه IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
      0 0
      این چه حرفی درست با اعتیاد حتما باید برخورد بشه و خانمان سوز است ولی راهش این نیست و برخورد های خشونتی نیست
  • خسرو IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
    0 0
    این‌مردم‌چقدر‌عجیب‌وجالب‌هستند🥺😑😐

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس