کد خبر 1299646
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۱
هونگچی قابلیت های E-HS9 را به رخ BMW iX می‌کشد

هونگچی به تازگی رویه فروش خود را به سمت مشتریان عادی کشانده و محصولات شگفت‌انگیزی برای عرضه دارد.

به گزارش مشرق، شاید تاکنون نام هونگچی به گوش شما نرسیده باشد، ولی Hongqi یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندهای خودروساز در چین به حساب می‌آید. این شرکت در سال ۱۹۵۸ راه‌اندازی شده و سابقه طولانی در تولید خودرو، مخصوصاً برای مقامات دولتی دارد. هونگچی به تازگی رویه فروش خود را به سمت مشتریان عادی کشانده و محصولات شگفت‌انگیزی برای عرضه دارد.

بیشتر بخوانید

ویمار M۷ چین +عکس

خودروی SUV لوکس E-HS۹ یکی از جدیدترین تولیدات هونگچی بوده که هم‌اندازه با ماشین‌های MBW مدل X۷ و iX است، اما انرژی خود را از طریق پیشرانه الکتریکی تأمین می‌کند.

هونگچی قابلیت‌های E-HS۹ را به رخ BMW iX می‌کشد +عکس

پس بررسی توسط چند ولاگر اروپایی، E-HS۹ به تازگی در کانال یوتیوب Wheelsboy ظاهر شده و تصاویر متعددی از آن به اشتراک گذاشته شده است.

هونگچی قابلیت‌های E-HS۹ را به رخ BMW iX می‌کشد +عکس

از لحاظ طراحی نمی‌توان کاریزما و جذابیت هونگچی E-HS۹ را نادیده گرفت. در نگاه اول، ظاهر این خودرو شاید ترکیبی از محصولات لینکلن، هیوندای و BMW به نظر برسد، اما مدرنیته در آن (مخصوصاً در نمای جلو) به خوبی رعایت شده است.

هونگچی قابلیت‌های E-HS۹ را به رخ BMW iX می‌کشد +عکس

خط سقف شیب‌دار و رنگ‌آمیزی ترکیبی نیز جلوه زیبایی را به نمای جانبی بخشیده است.اما برجسته‌ترین قسمت E-HS۹، فضای درون کابین است.

هونگچی قابلیت‌های E-HS۹ را به رخ BMW iX می‌کشد +عکس

داخل این SUV همانند مدل‌های قدیمی کادیلاک بسیار شیک و دلربا است؛ یک مکان لوکس که ویژگی‌های بی‌شمار و فناوری‌های پیشرفته آن را احاطه کرده و آسایش وصف‌ناپذیری را برای سرنشینان فراهم می‌آورند.

هونگچی قابلیت‌های E-HS۹ را به رخ BMW iX می‌کشد +عکس

منبع: خودروبانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    1 0
    این چینی ها به هر چی نگاه کنند گپی میکنند ومیسازند..عجب موجوداتی هستنداینا. ترامپ بی دلیل نبود از چین میترسید و باهاش خوب نبود سرجنگ داشت نیگفت چیت یک تهدید جدی برای آمریکاست .‌
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    چه همه آپشن رفاهی فقط داخل اتاق ش داره!؟
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۵
    0 0
    هواپیماست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس