افزایش خشونت‌ها در امنیتی‌ترین زندان پایتخت انگلیس

یک گزارش نشان می‎دهد که خشونت‎ها در زندان بلمارش لندن به شدت افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، یک سازمان ناظر هشدار داد که هجوم زیادی از زندانیان با وابستگی به باندهای خلافکاری، باعث افزایش خشونت در امنیتی‌ترین زندان لندن، پایتخت انگلیس، شده است.

این سازمان همچنین خواستار تلاش برای جدا نگه داشتن زندانیان وابسته به گروه‌های رقیب شده است.

بیشتر بخوانید:

زندان‌های انگلیس در انتظار مدیران شبکه‌های اجتماعی

به گزارش «ایونینگ استاندارد»، هیئت نظارت مستقل برای زندان «بلمارش»، می‎گوید که در طی ۴ ماه، نزدیک به ۴۰ درگیری مربوط به باندهای خلافکاری در این زندان رخ داده است که نتیجه ورود تعداد قابل توجهی از اعضای این باندها به این زندان و ترکیب آن‌ها با زندانیان قدیمی‌تر و وابسه به گروه‌های دیگر است.

این سازمان افزود که این جریان به این معناست که اکنون ۱۶۴ زندانی، که هرکدام به گروهی خلافکاری وابسته هستند در این زندان حضور دارند و درگیری‌های اخیر این گروه‌ها از جمله ۲۷۷ درگیری بوده که در طول سال رخ داده است.

این سازمان می‌گوید که ۲۲ مورد از این موارد حوادث جدی بوده و ۷۷ مورد حمله به کارکنان و زندانیان قربانی بوده است.

بیشتر بخوانید:

زندان‌های انگلیس شبیه زندان‌های آمریکا می‌شود

این هیئت از «بلمارش» خواسته است تا برای جدا نگه داشتن زندانیان در داخل این زندان تلاش بیشتری کند و همچنین ابراز امیدواری کرده که کار انگیزشی برای مبارزه با خشونت نیز به کاهش حملات منجر شود.

این گزارش همچنین می‎گوید «در چند ماه گذشته، هجوم زیادی از زندانیان با وابستگی به گروه‌های خلافکار وجود داشته که باعث ایجاد مشکلاتی در هنگام ورود آن‌ها شده است؛ به طور کلی، ترس از خشونت از سوی گروه‌های خلافکار به شکل درگیری در سراسر زندان باقی می‌ماند.»

بر اساس این گزارش، در رابطه با درگیری‌های اخیر گروه‌های خلافکار، ۱۳ حادثه خشونت‌آمیز در ماه آوریل، ۹ مورد در ماه می، ۱۲ مورد در ژوئن و ۳ مورد دیگر در ماه جولای رخ داده است.

«بلمارش»، که در سال ۱۹۹۱ در لندن افتتاح شد، یک زندان رده A است و حدود ۸۰۰ زندانی را در خود جای داده است.

از جمله زندانیانی که در این زندان نگهداری می‌شوند، می‌توان به محکومان «تروریستی و اعضای اصلی باندهای جنایت سازمان یافته»، اشاره کرد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس