ماشین ها

یکی از خاطره انگیز ترین انیمیشن‌های ساخته شده، انیمیشن ماشین‌ها است. قرار است که شرکت پیکسار به زودی سریال انیمیشنی Cars On The Road را توسعه دهد.

به گزارش مشرق، به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است که نشان می دهد نسخه سینمایی انیمیشن جدید ماشین ها (Cars On The Road) قرار است به زودی ساخته شود و اکران گردد.مجموعه انیمیشن‌ها ماشین‌ها را قرار است شرکت پیکسار  توسعه دهد و به زودی سریال انیمیشنی Cars On The Road  ساخته شود.

استودیوی پیکسار پیش تر اعلام کرده بود که قصد دارد از روی مجموعه ماشین‌ها، آثار بیشتری بسازد. تمامی ما لایتینگ مک کوئین و ماجراهای آن را می‌دانیم و اکنون مشخص شده که صداپیشگی این نقش را اوون ویلسون بر عهده دارد.

انیمیشن جدید ماشین‌ها سال آینده اکران خواهد شد

انیمیشن جدید ماشین ها (Cars On The Road)

  این انیمیشن بنا به گفته استودیو پیکسار، در سال ۲۰۲۲ اکران می‌شود و تاکنون فقط چند تصویر از آن منتشر شده است. انتظار می‌رود این انیمیشن در رده بهترین انیمیشن های ۲۰۲۲ قرار بگیرد.

 پیکسار علاوه بر این مجموعه، آثار در دست ساخت دیگری نیز دارد که قرار است به عنوان آثار سینمایی اکران شوند. شبکه آنلاین دیزنی پلاس برای شبکه دیزنی اهمیت بسیاری دارد و حالا پیکسار نیز می‌تواند مخاطبان زیادی برای آن جذب کند.

منبع: تکراتو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    2 0
    لایتین مک کوئین عشق منه
  • نام IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    1 0
    واقان ممنون من اشق مکوین هستم بهترین کارتون من خیلی وقت که کارتون مکوین ۱ و ۲ و۳ رو دیدم اگه ۴و ۵ بسازید خیلی رای میدم چون اشقشم خیلی انیمشین باهالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس