کد خبر 1299293
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
شوخی بایدن با خبرنگاران

ناراحتی سرباز خبرنگاران شبکه سعودی اینترنشنال: بزرگترین اشتباه جمهوری اسلامی این است که گمان می کنند که بایدن دل و جرات حمله ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    6 0
    اسمش دل و جیگر نیستا
  • IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    13 0
    مگه پیرمرد چرتی که اختیار باد معده اش رو نداره ترس هم داره
    • IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      6 0
      برو بابا مگه آخه مگه ممکنه یه پیرمرد ۸۰ ساله که حتی نمی تونه باد معده خودش رو کنترل کنه و یه عالمه هم سوتی های احمقانه ناشی از آلزایمر توی کارنامه ۱۱ ماهه خودش داره جرات کنه به ایران حمله کنه؟ جوک میگید؟
  • patrick US ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    8 0
    اخه احمقها ما ایرانیها باید از چی شماها بترسیم وقتی خدا رو داریم اینها امکانات دارند ولی بیشتر ادمهای بزدل و ترسو هستند وقتی ترامپ حرامزاده نظامیان امریکا رو فرستاده بود برای شاید درگیری بشه سربازاش که تو امریکا میخواستن سوار هواپیما بشن انگار میخواستن سکته کنن یه استرسی داشتند!!!! لطفا یکی بگه اینها مگه چندبار از ترس مجبور به تعویض شلوار شدن ؟؟؟چون من هروقت نظرات رو میخونم درباره ی نظامیان امریکا و انگلیس چیزای اینجوری دیدم و من دلم میخواد عکس و فیلمش رو نشون چندتا انگلیسی بدم بزنم سرپوزشون
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    3 0
    باید به این نکته توجه کرد که آمریکا و همدستان پست و فرومایه غربی انها, سه تفنگدار معروف فرانسه و آلمان و انگلیس برای مرعوب و مطیع ساختن مخالفانشان در سطح جهانی معمولا سه کار انجام میدهند: صدور قطعنامه شورای امنیت - تحریم - تهدید. در صورتی که ان کشور ضعیف باشد یا بدانند دولت آن کشور از حمایت مردمش برخودار نیست و ارتش چندان قوی ندارد آنگاه دست به حمله نظامی به ان کشور میزنند.در مورد ایران هیچکدام از اینها مصداق ندارد برای همین انها مردد مانده اند که چه غلطی بکنند. این مزخرفاتی را هم که این کارشناس ابله و یاوه گو بر زبان میاورد از سر استیصال است. اینها اگر توان حمله به ایران را داشتند در زمان اوباما یا ترامپ باید این اقدام را انجام میدادند.
  • IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    8 0
    آمریکا باید تمام تحریم‌ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه‌ی خسارت‌هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش وارد کرده، بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود. هیچ تضمینی به جز اجرای عملی موارد فوق حتی اگر در سطح کنگره و سنا باشد پذیرفته نیست. کل مطالبات منابع ما که به دلیل تحریم مسدود شده یا به هر دلیل دیگر توسط غربی‌ها پرداخت نشده است، در هر کشوری که باشد باید وصول گردد. تا زمانی که راستی آزمایی کامل صورت نگرفته است، نباید هیچ محدودیتی را بپذیریم.
  • IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    4 0
    ما مطمئنیم که دل وجرات زدن نداره، درسته تحمل ریخت وقیافه جناح چپ وراست رو تواین مملکت نداریم و از بخور بخور وفساد خسته ایم، از وعده های توخالی خسته ایم، ولی اینو هم می‌فهمیم که آمریکا با رئیس جمهور باد در رفته نماد زوال است. خودشو جمع کنه خیلیه حمله پیشکش
  • مهدی مختاری 291 IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    7 0
    ما باید از خداوند یکتا بترسیم نه از آمریکا. قدرت برتر و دائمی خداوند یکتا است؛ اوست که به ما در برابر ستمگران، قدرت می دهد؛ خالق همه چیز خداوند یکتا است. ما به قدرت خداوند یکتا پناه برده ایم؛ آمریکا کیلویی چنده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس