انیمیشن

سریال جدید Arcane به‌عنوان اولین اثر انیمیشنی Riot Games از بازی League of Legends بعد از گذشته دو ماه جایگاه Squid Game را در صدرجدول پربیننده‌ترین آثار نتفلیکس از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، درحالی که تنها سه روز از آغاز پخش سریال انیمیشنی آرکان: لیگ برترین‌ها می‌گذرد، این اثر موفق شده تا در ۳۷ کشور جهان به‌عنوان پربیننده‌ترین سریال سرویس استریمینگ نتفلیکس مطرح شده و مجموعه‌ی پرطرفدار و کره‌ای Squid Game را پایین بکشد. «بازی ماهی مرکب» با ۱۱۱ میلیون بیننده در سراسر جهان رسماً به‌عنوان بزرگ‌ترین اثر این سرویس استریمینگ در طول تاریخ عملکرد آن شناخته می‌شود.

داستان سریال Arcane در دنیای رانتره‌ها  اتفاق می‌افتد؛ جایی که تمرکز سریال به وقایع شهر پیلتور   و منطقه‌ی زاون  معطوف شده است. از آنجایی که بازی لیگ افسانه‌ها  به‌عنوان منبع اقتباس این سریال یک بازی آنلاین و چندنفره‌ی  محسوب می‌شود، بسیاری از داستان‌های آن در قالب افسانه روایت می‌شود و حالا Arcane برای اولین‌بار ما را با دنیای گسترده‌تری از رانتره‌ها به شکل انیمیشن آشنا می‌کند.

هیلی استاینفیلد در نقش شخصیت Vi، صداپیشه‌ی کاراکتر اصلی این سریال است که یکی از شناخته شده‌ترین چهره‌های بازی لیگ برترین‌ها محسوب می‌شود.

سریال آرکان در کشور چین که دسترسی به سرویس نتفلیکس وجود ندارد نیز به موفقیت چشمگیری دست پیدا کرده است. براساس گزارش نشریه بلومبرگ، این مجموعه بازخورد کاملاً مثبتی را از سوی مخاطبان چینی خود دریافت کرده و طی چند ساعت اول با جذب بیش از ۱۳۰ میلیون بازدید، بیشترین نتایج جست‌وجو را در وب سایت استریمینگ تنسنت از آن خود کرده است.

این سریال که همزمان با دهمین سالگرد عرضه بازی لیگ افسانه‌ها منتشر شده، بیشتر برای کیفیت بالای جلوه‌های هنری و صداگذاری باکیفیت خود مورد تحسین مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است.

 سریال انیمیشنی آرکان جای بازی مرکب را در صدر جدول نتفلیکس گرفت

استودیوی Riot برنامه‌های ویژه‌ای را به مناسبت نمایش سریال آرکان در بزرگ‌ترین بازی‌های خود اجرا کرده است. این استودیوی بازی‌سازی آمریکایی، علاوه‌بر تدارک رویداد کراس‌اور با بازی‌های بتل رویال فرت نیت  و PUBG Mobile، میزبان یک رویداد فرش قرمز نیز بوده است. ضمن اینکه استریمرها می‌توانند بدون نگرانی از «قوانین کپی رایت هزاره دیجیتال» اولین اپیزود Arcane را در کانال توییچ خود استریم کنند.

سریال آرکان در طول ماه نوامبر در سه بخش منتشر خواهد شد. رایت گیمز نیز با پخش هریک از قسمت‌های این سریال رویدادها و آیتم‌های درون بازی ویژه‌ای را باری بازیکنان خود در نظر خواهد گرفت. لازم به ذکر است که این استودیو اولین بازی‌سازی نیست که دامنه فعالیت‌های خود را به سایر حوزه‌های سرگرمی گسترش می‌دهد. اوایل سال ۲۰۲۱ بود که استودیوی والو سریال انیمیشنی خود را با نام Dota: Dragon's Blood منتشر کرد تا علاوه‌بر آشنا کردن تازه واردها با مفاهیم گسترده و پیچیده‌ی دنیای Dota، اثری جذاب و با ارجاعات فراوان را برای طرفداران Dota ۲ به ارمغان بیاورد.

آرکان اولین گام ریوت برای ورود به دنیای سینما و تلویزیون است و موفقیت این اثر به گسترش تجارت این شرکت در صنعت سرگرمی منجر خواهد شد. سه قسمت اول سریال آرکان هم‌اکنون ازطریق نتفلیکس قابل دریافت است.

منبع: زومجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس