کد خبر 1298885
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
آتش‌سوزی اطراف فرودگاه بن گوریون

آتش‌سوزی نسبتا بزرگی در منطقه «موشاف زیتان» تل‌آویو در نزدیکی فرودگاه بن گوریون به وقوع پیوست.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری زبان واللا نیوز با اعلام این خبر افزود نیروهای امدادی به دلیل شدت و گستردگی آتش سوزی، منازل مسکونی این را تخلیه کرده و خواهان امداد سریع هوایی شدند و منطقه به دلیل شدت آتش‌سوزی تا زمان کنترل کامل آتش سوزی تخلیه شده است در حالی که گفته می شود آتش سوزی همچنان از چند جهت در حال پیشرفت است.

پایگاه اطلاع رسانی روزنامه هاارتص هم در گزارشی از آتش سوزی مهیب در منطقه الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و تاکید کرد این آتش سوزی که در شهرک مهاجر پذیر گوته به وقوع پیوست باعث تخلیه هر ۸۴ خانواده ساکن آن شد.

به نوشته این رسانه عبری زبان در کنار آتش سوزی در الجلیل و اطراف فرودگاه بن گوریون، هشت ایستگاه آتش نشانی اسرائیلی هم مجبور شدند خود را به بتاح تکاف رسانده تا آتش سوزی به وقوع پیوسته در این منطقه را خاموش کنند.

شب گذشته نیز آتش سوزی در جنگل‌های اطراف شهر هار آدار هم به وقوع پیوست که نیروهای آتش نشانی بعد از ۸ ساعت تلاش موفق به خاموش کردن آن شدند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم با اشاره به وقوع آتش سوزی‌های متعدد در فلسطین اشغالی پرسید، چرا این همه آتش سوزی امروز اتفاق می‌افتد.

به نوشته پایگاه اطلاع رسانی این شبکه تلویزیونی یک آتش سوزی هم در ایستگاه قطار روش هاعین رخ داد که باعث شد این ایستگاه و مناطق اطراف آن از جمله بزرگراه ۴۴۴ به طور کامل بسته شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۷
    0 0
    خود فرودگاه بن گورین را باموشک نقطه زن بزنید نابودش کنید اطراف فرودگاه چه فایده ای داره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس