نماینده مجلس: با تایید فیاضی کمک کنیم مطالبات فرهنگیان هر چه سریع‌تر محقق شود

نماینده مردم نطنز در مجلس گفت: نباید فرصت را از دست دهیم و لازم است که با تایید فیاضی، کمک کنیم که وزیر آموزش و پرورش مشخص و مطالبات فرهنگیان هر چه سریع‌تر محقق شود.

به گزارش مشرق، رحمت‌الله فیروزی  نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی باید با دولت همراهی کند و بنده معتقدم که باید نمایندگان مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش رأی مثبت دهند تا کابینه دولت تکمیل شود.  

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش، وزارتخانه‌ای بسیار مهم و حساس است و لازم است که هر چه سریع‌تر وزیر آموزش و پرورش مشخص شود تا این وزارتخانه سروسامان یابد.  

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: نظر بنده نسبت به مسعود فیاضی مثبت است و سوابق وی نشان‌دهنده آن است که توانایی رفع مشکلات آموزش و پرورش را دارد و برنامه‌های خوبی هم برای پاسخ دادن به مطالبات فرهنگیان ارائه داده است.

وی تصریح کرد: اگر مجلس بنا دارد که با دولت سیزدهم همکاری کند، باید به این گزینه دولت رأی مثبت دهد. از سوی دیگر، همه باید به این مسئله واقف باشند که هر فردی نقاط ضعف و قوت دارد و فیاضی هم از این قاعده مسئثنی نیست.  

فیروزی در خاتمه بیان کرد: هر گزینه دیگری هم که برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به مجلس معرفی شود، موافقان و مخالفانی دارد و بنابراین نباید فرصت را از دست دهیم و لازم است که با تایید فیاضی، کمک کنیم که وزیر آموزش و پرورش مشخص شود و مطالبات فرهنگیان هر چه سریع‌تر محقق شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    19 8
    فرهنگیان اگر درست و حسابی در مدرسه حضور داشتن مطالبا شون هم محقق کنید در مدرسه نیستین و بی خبرین
    • زهرا IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      1 14
      دقیقا منظورت چیه که توی مدرسه نیستن؟ ما که داریم توی خونه تمام وقتمون رو برای بچه های شما میزاریم دیگه باید چیکار کنیم شدیم خدمتکار بچه های شما که هر ساعتی از شب و روز بخان پیام میدن و باید جواب بدیم . مطالبات پیشکش دیگه ارج و قرب هم نداریم
    • علی IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      1 11
      شما ساکت
    • دژپل IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      0 14
      دوست نداشتم پاسخ بدهم چون معلوم است آدم ناآگاه ونادانی هستی.معلم اگر مدرسه میرفت شش ساعت وقتش گیر بود اما الان کل شبانه روز بدون تعطیلی.با هزینه شخصی وکور شدن چشمها..حداقل انسانیت رو داشته باش.
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      0 1
      چه زود این یک سال نیم تدریس مجازی را طلبکار شدین
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      16 0
      نادان نیستم همکارتون بودم ۲۰ دقیقه در کلاس درس میدین مابقی ساعت در کلاس ...معلمین دروس مهم مثل ریاصی و فیزیک و عربی و ...درس نمیدن که کار به کلاس جبرانی و حل سولات امتخانی برسد و مدیر مدرسه در خیابان
  • کریم IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    1 9
    مگه این دولت و دولتهای قبل حق و حقوقی هم برای معلمای بیچاره قائلند که مطالبه ای هم صورت بگیره !!!!
  • احمد IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
    4 0
    مطالبات فرهنگیان چه ربطی به تایید فیاض دارد
  • نادر دهلران IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    2 0
    سلام ماخدمتگزاران وسرایداران مدارس رادریابید موقع حقوق رتبه بندی جز فرهنگیان محسوب نمی شیم ولی برای کار چرا نمونش اما ه کردن مدارس بااین همه بخشنامه تازه کرونان بهشون اَضافه شده تازه فقط باید خدمتگزاران رعایت بکنند بااین حقوق کم
  • IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    خخخخخخخخخ
  • US ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
    0 0
    معلمانی چند شغله که در هفته فقط 22 ساعت کار میکنن یعنی 2.5 روز کار میکنند و 5 ماه سال را نیز تعطیل هستند چرا باید از بیت المال حقوق 7 میلیونی بگیرند در حالی که یک کارگر لیسانس 3/7 میلیون حقوق میگیرد چرا باید پاداش پایان خدمت 300 میلیون از بیت المال بگیرددرحالی که یک کارگر لیسانس در هفته 3 برابر آن ها کار میکنند پاداش پایان خدمت نمیگیرد بیت المال برای همه مردم هست . حقوق فرهنگیان و معلم ها باید بر اساس رضایت اولیای دانش آموزان باشد معلم ها تدرس نمیکنند و برای قبولی تضمینی دانش آموزان تقاضای کلاس تقویتی چند میلیونی میکنند چرا هیچ مسئولی به تخلفات معلم ها رسیدگی نمیکند معلمی که تدریس نمیکند چرا باید از بیت المال حقوق بگیرد رسیدیگی شود. اگه یک کلمه از حرفام اشتباهه بگین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس