کد خبر 1298374
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷

اگر شما در حال تهیه لیست جهیزیه هستید و یا خرید اقلام آن را شروع کردید، حتما برای هر کالایی فکرتان مشغول انتخاب مدل و مارک آن شده است. جاروبرقی هم یکی از مهم‌ترین اقلام جهیزیه است که انتخاب آن باید با دقت انجام شود. شما به‌دنبال خرید بهترین مارک جارو برقی برای جهیزیه خودتان هستید؛ پس نیاز دارید اطلاعات خود را درباره این محصول بالا ببرید.

جارو برقی ایرانی یا خارجی

شاید اولین سوالی که برای خرید جارو برقی باید پاسخ داده شود، همین ایرانی و خارجی بودن آن است. در بین جاروبرقی‌های خارجی برندهای بوش، ال‌جی و سامسونگ از اعتبار خوبی در بین افراد برخوردار هستند. برندهایی که ذکر شد، چندین سال است که محصولاتشان در خانه‌ها وجود دارد و بسیاری از افراد خرید آن‌ها را انتخاب بهتری می‌دانند. البته جاروبرقی‌هایی که در داخل تولید می‌شوند هم کیفیت بالایی دارند.

شاید جدی‌ترین رقیب کالاهای خارجی، برند پارس خزر باشد که به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ تولید کننده لوازم خانگی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت قدمت بالایی دارد و سال‌ها به عنوان بهترین مارک جارو برقی برای جهیزیه در بین محصولات ایرانی شناخته می‌شد. جارو برقی پارس خزر محصولی است پر قدرت که عمر بالایی هم دارد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد این برند را نسبت به برندهای خارجی ترجیح می‌دهند.

برای خرید جاروبرقی پارس خزر می‌توانید به فروشگاه اینترنتی تیمچه مراجعه کنید و با ارسال رایگان کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35497511/image_6a9a3087abf68537da26136893c6853c6920a9eb.png

بهترین مارک جارو برقی برای جهیزیه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بسیاری از افراد برای انتخاب یک مارک مناسب از دیگران سوال می‌کنند. این روش خوبی است اما شما تنها اطلاعات مربوط به مارکی که آن فرد استفاده کرده است را به‌دست می‌آورید. ممکن است برندی باشد که محصولات خوبی هم داشته باشد، اما در اطرافیان شما کسی از این برند استفاده نکرده است تا شما از کیفیت آن مطلع شوید. پس بهتر است موارد دیگری را در کنار سوال از دیگران بررسی کنید.

خدمات پس از فروش

وقتی کالایی خدمات پس از فروش خوبی داشته باشد، خیال مشتری در استفاده از آن محصول راحت خواهد بود. به هرحال هرچقدر هم که کالا با کیفیت باشد، ممکن است در هنگام استفاده مشکلی برای آن به‌وجود بیاید. وقتی خدمات پس از فروش وجود داشته باشد شما به راحتی با شرکت در ارتباط خواهید بود و آن‌ها تعمیرات لازم را برای شما انجام خواهند داد.

قیمت مناسب

برندهایی هستند که بخش قابل توجه قیمت محصولاتشان فقط به خاطر نام آن‌ها است. درست است که حتما این محصولات کیفیت خوبی داشتند که برندشان معتبر شده اما باید این را بدانید که ممکن است لزوما امکانات بیشتری نسبت به دیگر محصولات موجود در بازار نداشته باشند. قیمت کالا در انتخاب بهترین مارک جارو برقی برای جهیزیه تاثیر زیادی دارد. شما قرار است که چندین کالا خریداری کنید و کنترل بودجه خرید برای شما اهمیت زیادی خواهد داشت. بهتر است برای خرید جاروبرقی به سراغ ویژگی‌های محصول بروید نه تنها نام شرکت تولید کننده.

قدرت موتور

یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های جاروبرقی قدرت موتور آن است. میزان مکش کاملا به این عامل مرتبط است. در هنگام خرید جارو برقی توجه کنید که قدرت آن از حد معمول پایین‌تر نباشد. همچنین جاروهایی که موتور بسیار قوی و بزرگی دارند صدای بیشتری هم خواهند داشت.

امکانات جانبی

هر جاروبرقی تعدادی ویژگی هم دارد که به عنوان امکانات جانبی شناخته می‌شود. یکی از آن‌ها نوع مخزن زباله آن است. بعضی از جاروها مخزنی هستند و برخی دیگر از کیسه‌های یک‌بار مصرف یا دائمی برای جمع آوری زباله استفاده می‌کنند.

فیلترها هم امکان دیگری هستند که برای جلوگیری از بروز آلرژی و بیماری‌های تنفسی به جاروبرقی‌ها اضافه شده اند. اگر می‌خواهید در زمان جارو کشیدن گرد و خاک کمتری بر روی لوازم خانه بشیند حتما توجه داشته باشید که از فیلترهای قوی در جارو استفاده شده باشد. این فیلترها به سلامت شما هم کمک خواهند کرد.

برای انتخاب یک جاروی مناسب بهتر است موارد بالا را با دقت مرور کنید و به یک نتیجه خوب برسید. این امکان برای شما وجود دارد که به سایت تیمچه مراجعه کنید و ویژگی‌های انواع جارو برقی را بررسی کنید.

http://file.tesmino.ir/reportage/35497511/image_fde4c8845304f6c6041fe1f077b879b05074876f.png

بهترین مارک جاروبرقی برای جهیزیه را از کدام فروشگاه بخریم؟

وقتی به دنبال بهترین‌ها هستید حتما باید به فروشگاهی مراجعه کنید که محصولات باکیفیت و به‌روز داشته باشد. یکی از آسان‌ترین راه‌ها برای خرید جهیزیه استفاده از یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. استفاده از فروشگاه اینترنتی اطلاعات کاملی را که درباره هر محصول می‌خواهید، در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین در زمان شما بسیار صرفه‌جویی می‌شود. چون دیگر نیازی نیست که برای خرید هر کالا به بازار مراجعه کنید و به مغازه‌های مختلف سر بزنید.

تیمچه به عنوان یک فروشگاه اینترنتی معتبر با عرضه هزاران قلم کالا گزینه مناسب برای تهیه کامل لیست جهیزیه است. شما در سایت‌ تیمچه می‌توانید بسیاری از کالاهای مربوط به لیست جهیزیه را بخرید. انواع کالاهای مهم لیست جهیزیه مانند یخچال فریزر را می‌توانید از این سایت بدون هزینه سفارش بخرید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس