کد خبر 1298323
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵
سجادی: برای ملی‌پوشان فوتبال سوءتفاهم پیش آمده بود/ موافق واگذاری سرخابی‌ها هستیم و مخالفتی نداریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: قدردان ملی‌پوشان فوتبال هستیم، اما برای آنها سوءتفاهماتی ایجاد شده است.

به گزارش ، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص مشکلات تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال با منطقه آزاد کیش در 5 ماه گذشته و عدم همکاری وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: این تفاهم‌نامه را اخیراً عزیزی خادم به من توضیح داد و وظیفه دارم آن را به سرانجام برسانم. از طرفی هنوز حضورم در وزارت ورزش و جوانان 3 ماه نشده است و فقط این را شنیدم و کسی هنوز گزارش دقیق و خاص  نداده است، اما وظیفه می‌دانم تا پیگیری کنم. یکی از علت‌ها حضورم در منطقه آزاد کیش نیز همین موضوع است.

وی درمورد وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: آماده واگذاری هستیم و مشکلی نداریم، اتفاقاً مصوبات این کار را نیز دریافت کردیم و از اینجا به بعد خدمت همکاران عزیزمان در وزارت امور اقتصاد و دارایی هستیم و نامه نیز نزدیم. منتظر هستیم تا سازمان خصوصی سازی به سمت واگذاری برود. از نظر ما کارها انجام و مجوزها را گرفتیم و موافقت نهاد ریاست جمهوری، شخص آقای رئیس جمهور و معاونت حقوقی ایشان را دریافت کردیم و مطالعات نیز انجام شد و خدمت همکاران عزیز در وزارت اقتصاد و امور دارایی منعکس شد تا به سمت سازمان خصوصی‌سازی برود و  کارها انجام شود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و سازوکارهای نهایی آنجا انجام می‌شود. موافق واگذاری هستیم و مخالفتی نداریم و دعا می‌کنیم زودتر این شرایط انجام و به سمت خصوصی‌سازی پیش بروند. روال کار نیز مشخص شده است و اینکه چند درصد اول شروع می‌شود نیز مدون شده است تا به قول‌مان عمل کنیم. البته بیشتر زحمت را دولت قبل و آقای سلطانی‌فر کشیده بود و به پای خودمان نزنیم.

سجادی تصریح کرد: یکسری زحمات کشیده شده بود و مقدمات انجام شده بود و عزیزان ما زحمت کشیده بودند و به فرآیندی رسیده بوند و ما این فرآیند را ادامه دادیم. چوب جادو نداریم که یکدفعه بزنیم و باید در ورزش قدردان باشیم. قبل از ما زحمت زیادی کشیده شده بود و نشست‌های مختلفی با مجلس و قسمت‌های مختلف گذاشته بودند و ما به مراحل نهایی رسیدیم. در یک برنامه نیز گفته بودم که اگر بخواهیم دو، سه ماه می‌توانیم انجام بدهیم و زوتر از موعد انجام دادیم و منتظریم این کار در حوزه دیگری نهایی شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ورزشکاران و داورانی که از حضور و قضاوت در مقابل نمایندگان رژیم صهیونیستی امتناع می‌کنند، کمتر مورد لطف وزارت ورزش و جوانان قرار می‌گیرند، گفت: اصلاً اینطوری نیست و حتماً اطلاع رسانی می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص محقق شدن شروط AFC برای دریافت مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: شروط اصلی انجام شده بود و یکسری جزئیات مانده بود که فدراسیون محبت و به استقلال و پرسپولیس و سایر تیم‌ها مهلت داد تا ظرف سه ماه نهایی شود. AFC دو مطلب کلی داشت، که قسمت حرفه‌ای‌سازی فدراسیون بررسی کرد. بخش مهمی از تکلیفات انجام شده بود و موضوعاتی جزئی مانده بود که سه ماه مهلت برای آن داده شده است.

سجادی در خصوص خبر خوش در خصوص تیم ملی فوتبال گفت: یکسری پاداش و موارد دیگر است که وظیفه ما است و در حال برنامه‌ریزی برای واریز به حساب فدراسیون فوتبال هستیم. برای بچه‌ها سوءتفاهم شده بود و حداقل نیت من  به عنوان یک ورزشی را می‌دانند  و درک متقابل هم داریم. مثل اینکه پرداخت پاداش‌ها عقب و جلو شده است، اما به زودی انجام می‌شود. امروز خواستم که در کیش  ایستاده بایستیم و از راه دور  تشویق کنیم. این تشویق معنوی خیلی بهتر از تشویق مادی بود. بچه‌ها باید حس کنند در کشور مورد توجه آحاد مردم هستند و به عنوان آحاد مردم و در جایگاه خدمتگذار ورزش  و به عنوان یک ایرانی قدردان این عزیزان هستیم و به زودی نیز به شایستگی قدردانی می‌کنیم.


 

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    2 2
    درسته که پیروزی مقابل تیمی که فوتبال کثیفی بازی کرد دلچسبه ولی بس کنین دیگ کافیه دیگ اندوه لبنان کشت ما را این همه سال ما گلومون پاره شد حالا شما کشور برادر ودوست رو شکست میدین ؟
    • تکواندوکار IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
      2 1
      خسته نشدی از گذاشتن این کامنتای بی نمک؟؟؟؟ می ترسم نمک خونت تحلیل بره آلبانی نشین
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    ما هم برای شما بعنوان تشویق معنوی کف می‌زنیم و هورا میکشیم که از تشویق مادی مهمتر است پس حقوق نگیرید و با همین تشویق های معنوی زندگی کنید بس که از این حرفها و دو‌رویی ها دیدیم حالمان بهم میخوره
  • پرویز DE ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    6 0
    شما از این سخنرانی چیزی فهمیدید !!!؟ من فقط فهمیدم که باید دعا کنیم !!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس